LCHF Trollet

Jobba hund
Hemma, semestertvätten snurrar.
Nu får jag jobba hund ett par veckor innan höstlovet kommer och jag åker till Göteborg med lillebror och busarna.
Ikväll från fyra samt lördag söndag 12-23 börjar vi med. 
Finaste Isabella fyller 16 år idag! ❤
Elin

Är det kul att jobba hund, eller blir det för jobbigt?

Ja. som du säger så är det otroligt viktigt med nära och kära. Jag är lyckligt lottad som har de båda.. <3
kramar

Svar: Det funkar bra när det är korta perioder
LCHF Trollet

Jessy

Vad innebär ''jobba hund''? haha, eller är det bara ett uttryck jag inte har hört :D

Svar: Bara att man jobbar mycket...
LCHF Trollet

Days by Johanna

Vad innebär jobba hund? :)

ja det skall bli skönt med en hemma helg, var ett tag sedan sist

Svar: Jobba mycket bara... he he
LCHF Trollet

sandra.

grattis till henne :)

Linda

Grattis till henne!
Svar: Jamen visst är det man blir rent utav chockad alltså!

beccalundin.blogg.se

Kul att åka till Gbg, älskar den staden

Svar: Jag med. Har dessutom min bästa väninna där...
LCHF Trollet

Annorlundadiganos

Min presentation! Hej! Jag heter Mia Kommer från början från ? Jag är sjuk pensionär på dagtid. Två dagar i veckan så har jag en sysselsättning som jag bruka går till och det är genom kommunens psykatrin! Är det något ni undra så hör av er då!
Älskar att skriva och jobbar på att få ut information om Aspergers Syndrom, Autism, psykisk ohälsa till allmänheten! Om det blir verklighet vet jag dock inte! Håll tummarna att det lyckas!
Här blandas vardag, diagnos, bilder (både systemkamera och mobil) med tankar och funderingar om mina diganoser m.m.
Mer får du veta efterhand om ni fråga mig!
Kontakta mig gärna om ni vill! Jag har en E-mail adress: ?
Vågar du följa med på resan i min blogg? Nu drar vi i gång vetja! //Mia.
Bloggadress: http://nouw.com/annorlundalivdiganos

christian

Grattis & välkommen hem till ljuvliga Sverige!

Svar: Men tack!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress