LCHF Trollet

Stekt fläsk
Till nattamat igår på jobbet, så gott!
Dagen började inte lika bra, var hungrig när jag kom till jobbet- då bjöds det potatis och purjolökssoppa... Blev kalkon, cheddarost och smetana för mej.
Massa cheddarost vid tre... Klockan fyra fick vi falukorv och stekt ägg. Ett halvt proteinbröd med bregott ost och rostbiff när vi kom hem
Liene Svärd

Åh älskar stekt fläsk!

Netti Starby

Vad gott :-D Kramis

Petra Olsson

Ja äta bör man:) kramar

znogge

Här blev lunchen inte helt bra för båda alternativen var ganska fulla av kolhydrater och så även soppan,. Så det blev mest grönsaker vilket inte jag står mig på hela dagen...

Svar: Jobbigt
LCHF Trollet

Ama de casa

Sååå gott med stekt fläsk! Fick den spanska varianten på en ganska god tapa idag, men dom vet inte hur man saltar in fläsket på rätt sätt här.
:-)

Therese Bjärstig

Ja stekt fläsk är mumma!!! 👍🏻

ajlimullersandvik.blogg.se

Vi har tyvärr ingenstans att flytta, sökeer med ljus och lykta :)

Jag åt bönsallad och quesadillas :) Yum! Men cheddar är inte dukt heller :)

Malin

Vad gott de lät 😅 Stekt fläsk är ju hur gott som helst 👍

annelie

vad är smetana?

Svar: Naturligt laktosfri syrad grädde. Konsistens som Creme Fraiche
LCHF Trollet

snie.blogg.se

gott!!

Nett

Hej hopp. Nu var det ett tag sedan, jag har haft en lång bloggpaus men nu hoppas jag att jag är tillbaka :) Har en del att läsa ikapp för jag har inte bara haft bloggpaus i skrivandet utan även på att läsa andras bloggar. Men så gott med fläsk, det är en av de favvorätterna här hemma.

Ida

Stekt fläsk är ju så gott :D

Frida

Tack :)
Det där hade nog mina systar gillat, de är glna i fläsk och bacon :)

Svar: Dom har bra smak!
LCHF Trollet

Kenneth

med löksås himla gott

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress