LCHF Trollet

Vågen Januari

 Vågen resultat från 16-01-01 och året ut

 
Denna utmaning gick så där men 2kg är 2 kg, det måste betyda att jag är stabil i alla fall 😉
 
 
tisdagen den 3 maj kl 15:00
Man ska inte fokusera på vågen, det är sant. 
En indikation är det dock 
(även om man känner på kläder) 
Har smugit upp ytterligare "ett par" kilo över julborden och tänkte mej
att under 2016 gå ner 5-10 kg. 
Ingen hets😉
 1 januari: 76.4 stod den på imorse...
 
3 februari: 75.2 (-1.2) inga underverk men bra
tot: -1.2
1 mars: 75.4 (+0.2) helgen i Göteborg...? 
tot: -1.0
5 april: 74.8 (-0.6) trotts Vegas... bra där!!
tot: -1.6
3 maj: 73.6 (-1.2) fortsatt nedåt
tot: -2.8
2 juni: 73.6 (+-0) samma som maj.
Tot: -2.8
5 juli: 73.0 (-0.6) bra jobbat!
4 augusti: 74.6 (+1.6) surt men ingen överraskning.
Tot: -1.8 får kämpa lite nu!
1 september: 74.4 (-0.2) inte illa trots resan till champagne... finns chans att klara årsmålet!
Tot: -2.0
9 november: 74 (-0.2) verkar ha missat lite här... nåja... semester och höstlov...
Tot: -2.2
2 December: 74kg. Ingen kommentar 
Tot: -2.2
 8 Januari: 74.2. Inte blev det några 10 kg i år inte 
Tot: -2kg
 
Heléna

Härligt!!! Bra kämpat :D Måste vara all kyckling ;) Kram <3

Svar: ha ha, fortsätter med kyckling då
LCHF Trollet

Netti Starby

Vad roligt och bra jobbat av dig! :-D Kramis

Linda

Heja,heja!
Svar: Ja, det kommer bli kul ikväll det tror jag;)

Kattis

Roligt att det går åt det hållet du vill!:)
sv: Åååh Malta har jag länge velat besöka, ser fram emot att läsa om din resa dit!:D

Svar: Var där för ett år sedan, mysigt!
LCHF Trollet

Cajsa Lindahl

hehe ja! :D

Znogge

Själv kör jag bröllopsdieten som startades när äldsta fröken berättade att de skulle gifta sig. Äter mindre fett och färre kolhydrater så nu har jag tappat 11 kg. Nu är de gifta och jag kör äktenskapsdieten ;-) 2 kg ska bort till! Lycka till med ditt mål!

Svar: Nice! Dom sista 2 kan vara sega men vad gör det!
LCHF Trollet

christian

Lycka till, själv har jag ännu inte lyckats bli av med de kilon jag la på mig julen 2015........:(

Svar: J u färre man har ju svårare är det
LCHF Trollet

moamedalicia.blogg.se

Härligt :)

Linnéa

Åh, fortsätt kämpa på, går ju åt rätt håll 👍🏻

Znogge

Jag tänker ta krafttag nu innan julhelgen är här! Vill bli av med två kilo till och nu ska det ske. Lycka till med din minskning!

Sara Ekman

Kämpa på! :) Jag behöver tänka lite på mat och motion nu efter vår semester, ökad en del i vikt då jag njöt för fullt av all mat o dryck :D

Svar: Men man ska njuta på semestern!
LCHF Trollet

Heléna

Ibland går det upp och ibland går det ner. Vissa perioder står det helt still. Det viktigaste är att man vet vart man vill och låter det ta den tid kroppen vill :D Du kommer fixa det! Kram

Svar: Det kommer jag, det viktigaste för mej är måendet
LCHF Trollet

sandra*

Som du skriver så är det ju -2 och inte + 2 och bara det är ju bra :D då har du ju kommit halvvägs <3

Svar: Tycker jag!
LCHF Trollet

snie.blogg.se

heja heja! :)

Svar: ha ha, ja bara att köra på!
LCHF Trollet

elin stridh

jadå håll utkik :D

Znogge

Bättre lite ner än upp i alla fall ;-)

Svar: Mycket bättre!
LCHF Trollet

marianne cargus

Som sagt, 2 kilo är 2 kilo, man måste komma ihåg att det man samlat på sej under lång tid behöver man lång tid att göra sej av med också ;)

Svar: sant men dessa är ganska nya;)
LCHF Trollet

ullie

kämpa på bra att mål att ta va duktig du är.
önskar ja varit så duktig men man får ta tag i det när man känner sej motiverad själv.

Svar: ja, motivation är allt
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress