LCHF Trollet

Sundbyberg - Terrassen
Jobbat lunch igen, ganska mysigt förvånande nog.
En lugn dag med fint väder,  kan pengarna vara slut efter semestern? 
 
 
Tog tunnelbanan till Kungsträdgården och Berns där jag träffade Jeanette och pratade lite jobb, får se var det leder...
 
Mot söder och mammas terrass.
Handlade på vägen. 
Fixade sallad, coleslaw och lite annat. 
Vi blev 6 till middagen och 2 till lite senare.
Weeping Willows på Mosebacke med bla Dough Segers som gästartist. 
Härlig kväll!
 
 
 
 
 
 
 
Nu är jag på väg för heldagsjobb på ännu ett nytt ställe😄
Julia Svensson

Åh så fina bilder!!

Svar: Tack!
LCHF Trollet

Misstossequeen

Åh ja det kan dem :P

Elin Björk

Jag kan bara om jag kommer tidigare till typ tolv? Ska träffa en annan vän vid 14. Kan du tolv? Kan inte senare i veckan.

Svar: Förlåt... missade... förlåt!
LCHF Trollet

Tilda Barkselius

Mysigt med många till middagen :)

Elin Björk

070-732 79 78 kan du skicka en rad på

Svar: Förlåt igen. Hoppas jag får en ny chans nästa gång...
LCHF Trollet

Znogge

En perfekt sensommarkväll! Lycka till på nya jobbet.

Netti Starby

Vad mysigt ni har haft det :-D Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress