LCHF Trollet

Blev kvar
Micke kom ner igår så vi blev kvar.
Hade en härlig lunch och kanon provning med Eva.
Fick springa lite klockan sju då jag skickat hem alla, ha ha.
Var upp till lillebror en sväng på dan och duschade, skönt!
Idag har jag fått massor gjort och en långpromenad runt Ringvägen.
Jobbar nån timme till sen åker jag hem! 
Tänkte vara bara ledig imorgon med tvättstugan som enda måste...
Johanna Utterberg

Skönt med ledig dag imorgon! :)

Svar angående din kommentar: Absolut kan du få swisha om det känns som lättast betalalternativ för dig. Då mailar du mig beställning till [email protected] och skriver vilken eller vilka produkter du vill ha (samt antal), så får du nummer du ska swisha till. Frakt tillkommer med 49 SEK och jag skickar grejerna efter mottagen betalning. :)

Svar: Jätte skönt ska det bli! Låter toppen, återkommer
LCHF Trollet

Heléna

Så det blev en långpromenad till slut - härligt :D

Svar: Jätte skönt, verkligen
LCHF Trollet

Netti Starby

Vad härligt att du ska vara ledig imorgon :-D Kram

Svar: Så himla härligt!
LCHF Trollet

Petra

Sv ja det gör ju det men jag kommer klicka in på bloggen i bland

Svar: Härligt
LCHF Trollet

Yvonne

Grannen förstod att jag skojade med honom! :-)

Svar: Vilken tur!
LCHF Trollet

Znogge

Hoppas du får en bra ledig dag då!

Svar: Tack så mycket!
LCHF Trollet

Henrik Olsson

Hoppas att du får en härlig dag om du ska vara ledig :)

Svar: Tack fina!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress