LCHF Trollet

Alla borde gå på Pride!
Vilken toppenkväll jag fick. Schlager på Pride Park, älskar schlager=)) Många härliga varma människor var där. Vi fortsatte senare till Naglo för lite mer schlager... Fina Micke jobbar lunch för mej idag;)
På scenen var bla:
Anna Book
Rickard Söderberg
Linda Bengtzing (vilken jävla snygg mage hon har!!)
Timoteij
Andres Esteche
Mums Måns=))
Det var fler artister men man kan inte minnas alla=))
Znogge

Det var verkligen artister med klass!

Svar: Ett gäng=))
LCHF Trollet

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Åh vad roligt :)

Svar: Mycket!
LCHF Trollet

Ma

Full fart med många bra artister ser jag att det var...

Svar: Kan man säga=))
LCHF Trollet

Therese Bjärstig

Så skoj!!! Tycker Pride verkar vara världens fest 😀👍

Svar: Fest var ordet sa Bull!
LCHF Trollet

Veiken

Om jag bodde i Stockholm hade jag nog bott på Pridefestivalen! Det är så härligt att vi har flera Prideparader och prideveckor i Sverige! <3

Svar: Verkligen härligt!!
LCHF Trollet

Krister

Om man slapp alla hetero.

corneliaeriksson.blogg.se

Skulle gärna gå på Pride någon gång när jag har tillfälle, det verkar vara en härlig tillställning liksom! :)

Svar: Det är en härligt tillställning... liksom helt fri från hämningar... underbart!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress