LCHF Trollet

Semestern över - Vardagen har anlänt
 
Lämnade hotellet vid nio igår morse för flygtransport hemmåt. Allt gick fint. 2 timmar i Köpenhamn med Göteborgarna och en öl innan vidare färd mot Stockholm. Liiite trötta var vi allt. Handlade, lagade mat, "datade" ikapp lite och försökte se på tv en stund men jag somnade så klart=))
 
Sovit länge och gott. Idag börjar vardagen. Jobbar ikväll men tänkte först ta en joggintur.
 
Resterande vecka:
 
Onsdag: Ledig - jogging - Nynäs
Torsdag: Jobba kväll på Solliden - joggin?? (har lite att ta igen...)
Fredag: Ledig
Lördag: Anmäld till jobb på Solliden
Söndag: Ev. Cornelis kväll??
 
Lagom start på veckan och jag bör lätt få in 3 joggingpass...
 
Lite goda Jamesondrinkar. Fick en med Jameson, gingerale och lime... mycket gott=))
 
Mizca

Svar: Jag hade också rakat benen om jag skulle iväg på semester och ligga på playan eller så ;)
Hemma är det väl ingen som bryr sig? Hehehehe!

Svar: Ingen playa men man har lite "snyggare" kläder ibland och då känns det bra=))
LCHF Trollet

carolines

SV: Tack snälla! Kram

yvonne

Alltid kul att komma bort ett tag Men skönt att komma hem ,... Svar:Han är otroligt duktig och snabb både med gräsklippare och häckasax! Kram!

|| henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Semestern vara tyvärr aldrig för evigt, men det kan vara ganska skönt att kunna återvända till vardagen :)

Longevity - en blogg om hälsa

Skönt att vara hemma men trevligt verkar ni ha haft det!

Svar: Visst är det skönt att komma hem, men jag stannar gärna länge=))
LCHF Trollet

Sanna Preifelt

Borta bra men hemma bäst, det tycker jag :) Dock är resande det absolut bästa jag vet - men alltid lika skönt att komma hem!
Hoppas ni hade det toppen! :*

Kenneth

brukar kunna va skönt o komma hem också

Svar: Jo, men lite både och... ;)
LCHF Trollet

Mizca

Svar: Ja men precis =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress