LCHF Trollet

Fototriss - Mönster
 Fototriss - Mönster
Tycker nog att spindelväv i dagg ger fina mönster även om jag inte gillar "dom som gör dom" ;)
Tävling denna gång med vinster från Coolstuff! Om jag vinner vill jag ha klädvikaren=))
 
Amgus

Åh så fint

Annika

Spindelnät är otroigt häftiga konstverk eller hantverk.
Kram på dig och ha en fin Måndag.

Svar: Benverk måste det väl bli då?? ;)
LCHF Trollet

stefan

spindelnät är så snygga,och lite mystiska!bild 2 är skitsnygg med vattendropparna som syns i förgrunden.Kanon bra!

Svar: du har ingen öppen kommentars möjlighet...gillar vägbilden, asfaltslagningen ger ytterligare mönster=))
LCHF Trollet

Lydia

Så fint!

Johana Duggin

schyssta bilder ju ;)

anna

Vilka härliga bilder, jättefina!

Pialotta

Spindelnät med sina daggiga droppar, det är så himla fint att se. Vilka flitiga byggare det finns :) Fina bilder du visar :)

MALIN

Vilka fantastiska bilder!

Berit E i Kasperian

Spindelnätens mönster är fantastiskt vackra. På i synnerhet tredje bilden tillkommer ju ytterligare mönster, flera stycken. :)
Snyggt!

Sophia

Va snyggt med regnet på spindelnätet, ser ut som små pärlor :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Fina bilder!

Svar: Tack fina!
LCHF Trollet

Veiken

Så himla snyggt jobbat! En finaltriss???? Lycka till!

Sara

Snygga bilder, däremot så är jag livrädd för spindlar så gillar inte spindelnät även om det är vackert :)

Svar: Ha ha, jag oxå=)) Men vackra var dom!
LCHF Trollet

Jonna kanon

Vilka häftiga bilder!

KassandraPalma

sv: vet faktiskt inte ;)

härliga bilder!

cassandra gigel

fina bilder :D

Tomtan

Underbart!!!!

MADDISENJ.SE

Vilka fina bilder

Ma

Så tjusigt med spindelväv...

biggeros

Så fina och stora spindelnät =)

Svar: mmm... tur dom var tomma;)
LCHF Trollet

Freja

Läckert naturligt mönster som blir extra häftigt med vattenpärlor, men fy så det kliar på mig av att se dem. Finns det ett när så finns det en spindel med, huvva!

Svar: Ha ha, jag avskyr oxå spindlar, men här var bara nät=))
LCHF Trollet

Soffie

Läckert

Mizca

Coola bilder!

Svar: Jag håller med! Vi har tur som är friska och kan försörja oss själva!

Felicia

Vad häftigt!

puss

Anonym

Men Gud! Vilka klara kort! Fantastiskt!!!

Svar: Tack, vem??
LCHF Trollet

Åke

Snyggt! Gillas!

chris

fina ju!

sv: tack :)

Ama de casa

Jösses vilka härliga bilder! Mönster är temat om jag inte minns fel, och det har du ju fångat - med råge!
:-)

snie.blogg.se

kan bli så fint o fota spindelnät! man får hoppas bara man inte går in i nån spindel hahaha fy ;)

haha ja man kan tro jag va sjuk som shoppade för 200 på ikea ;)

Emmy

Häftiga bilder!!

sv;
Tusen tack för omtanken! Jaa absolut, idag är det t.ex. bättre än det var häromdagen. Hoppas att allt är bra med dig också! Kram ^^

Anita

Ååh så fina bilder !

jeanette

Vilka vackra nät.

Scaniatjejen

Supervackert!!

Svar: Tack!!
LCHF Trollet

Kenneth

häftiga bilder

Svar: Tackar!
LCHF Trollet

Nett

Så läckra mönster :)

Svar: Tack=)
LCHF Trollet

Lottisen

Spindelväv bildar verklignen vackra mönster, sà fina bilder!

Svar: Tack söta!!
LCHF Trollet

Ida

Fina bilder!

svar: Okej, kanske. Tack för tipset!

Helena på Fototriss

Grattis, du är en av finalisterna i Fototriss-tävlingen! Omröstningen har precis startat, lycka till!

Svar: Tack finaste!!
LCHF Trollet

KajsaLisa

Fyndigt, snyggt med vattendropparna. Grattis till finalplatsen.

Svar: Oj, hade ingen aning!! Ingen tanke... sååå roligt!! =))
LCHF Trollet

Linnéa Thell Jansson

Fint!! Älskar fokuset! :)

Hanna

Vackert, sånt där man bara upplever under tidiga morgnar, jättefint fångat! Lycka till i tävlingen :-)

Mia Ahlstrand

Jättefint med spindelnät i daggen! Lycka till i finalen!

Kicki

I morse på min promenad fanns det många nät i daggen och min mobil låg hemma!
Lycka till i tävlingen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress