LCHF Trollet

Mitt i jobbhelgen
 
Var hos farmor i torsdags med blommor och en tårtbit då hon fyllde 85 igår.
Efter detta var jag med mamma på utställningen om Estrid Ericsson, kommer inlägg;)
 
Igår jobbade Micke min lunch så jag hade lyxdag med bara kvällen=)) 
Bokat dublin i februari... mycket trevligt.
 
Idag är det jobb hela dagen, ska försöka följa tunnel springarna via fb...
och virka lite förståss...
 
Imorgon är det jobb hela dagen... "jobbmode" är påslaget för en månad frammåt=)
 
Fina Anja på Bishop Linnegatan!
Julia Müller-Sandvik

själv försöker jag njuta av en jobbfri helg ;D

biggeros

Vad roligt att se framemot Dublin!! Undrar vad det blir för något virkat??

Kenneth

hm skulle inte du jobba? hur har du då tid med virka o FB :)

Marran

Hoppas det går bra att jobba i helgen och för de som ska springa tunnelrun. Känner du någon som ska delta?

Micke

Virkade på jobbet igår..syslöjden med ungarna...lyckades få till det ganska bra fram tills en unge "spårade ur" och han förpassades ut i korridoren...sen var det inte läge för nån mer virkning...men jag börjar bli bra på det iallafall.

Känner några som arbetar på pubar...de trivs fint...hade funkat för mig med :)

Ha de gott.

Sandra Piik - Att leva som psykiskt sjuk

Jag har flyttat till Säffle. Där finns mina småsyskon, pappa och mina närmsta vänner eftersom jag är uppvuxen i Säffle. Jag bodde i Karlskoga bara dom senaste tre åren.

Kram!

Svar: Aha, trivs du??
LCHF Trollet

Emmy

Kul att du virkar! Jag tycker det är roligt att virka men har inte gjort det sedan ett par år tillbaka när jag hade syslöjd...

sv;
Haha jaaaa men verkligen, så skönt att gå hem efter den lektionen :D

Svar: Jag har inte heller virkat sen syslöjden... men det är mer än ett par år... haha...
LCHF Trollet

Fröken Grön

Sv: Ja den morgonen vela inte gå min väg. Men sen började turen följa min väg i gen. och början av helgen har vart toppen! :) Hoppas din helg blir riktigt fin! Kram

Nelly

Det låter händelsefulla och trevliga dagar :)

Soffie

Svar jag kollar resor till jul men det är svindyrt så det som vi har inplanerat är v 9 då åker vi å hälsar på våra vänner på fuerteventura som vi brukar göra😄

Svar: Finns det billiga resor då?? Stockholms sportlov?? Vi ska oxå åka men har inte bestämt exakt när eller var=)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress