LCHF Trollet

#043
 
Vad är det allra sämsta du vunnit?
 
Ha ha, måste vara nåt hemvirkat på nån hembyggdsförening... ibland vill man inte ens hämta;)
 
Men mycket är ju fint också=))
 
FlizanLizan

sv: jaha okej :)

Ma

Brukar aldrig ta några lotter och vinner sällan något så jag vet inte vad jag skall svara på det...

Emmy

Åh nej vad synd ehehhe...

sv;
Jaa!! Det är bara spänt att övningsköra, men annars är det ju riktigt kul!

Yesyes, övar på en gitarr jag fick så gott som varannan/var dag kanske? Kollar ackord/videos och spelar - försöker lära mig så att säga! Började under sista veckan av förra lovet ungefär och är ingen talang så du kan ju förstår hur bra jag är kanske hihi :D ..men kul är det!

Svar: Ha ha, får hoppas att det gamla ordspråket "övning ger färdighet" funkar då;)
LCHF Trollet

Nnad ♥

Haha, något hemvirkat kan inte vara det roligaste att vinna såvida det inte är riktigt snyggt :)

Svar: Ja psykvården är knas här i Norrköping, iaf Capio. Många missar, "kommunaktionsfel" och slarv. Och nu detta. Usch & fy! :(

Nnad ♥

Haha, något hemvirkat kan inte vara det roligaste att vinna såvida det inte är riktigt snyggt :)

Svar: Ja psykvården är knas här i Norrköping, iaf Capio. Många missar, "kommunaktionsfel" och slarv. Och nu detta. Usch & fy! :(

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Jag brukar bara vara med i sånt jag vill vinna så vet inte vad jag skulle välja här hehe ;-)

Svar: Ha ha, men är man på tex en hembygdsgård så "måste" man ju köpa lotter...;)
LCHF Trollet

natalia

Dem på bilden var ju annars väldigt söta :D

Svar: Verkligen, men alla är ju inte bra på handarbete=))
LCHF Trollet

Caroline

Ja när man väl vinner så är det något annat man skulle vilja vinna ;)

Anonym

Aw söt du e <3 ja då dt löser sig ..

Ska läsa historia a och engelska b fast de heter ngt annat nu haha.

Vad läser du? Själv har man ej suttit bänkad i skolan sen gymnasiet hahaha iaf ej seriöst

NICOLE

SV Ja eller hur :) Skulle sitta väldigt fint nu!

Svar: otroligt!!
LCHF Trollet

Liborius

hah:)

FrökenTV, bloggen om tv och film

åh, älskar "pippi" mönstret, så snyggt :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress