LCHF Trollet

En film jag vill se
 
David Hellenius får sällskap av Izabella Scorupco i relationskomedin "Sista chansen".
 
Var på inspelning av Hellenius hörna när Scourpco var där och dom pratade lite om filmen. Den har premiär i dagarna och jag vill gärna se den!
 
MADDISENJ.SE

Har hört att den ska vara både mysig och rolig, är också lite sugen på att se den

Linnéa Thell Jansson

Åh vad intressant! Skulle också vilja se den :)

Amanda

sv: verkligen skitsvåra att återuppta

Julia Müller-Sandvik

sv: Ja, jag tänker på de stackars skotträdda djuren. som GulleKlara till exempel, om hon var rädd för fyrverkerier :(

Veiken

Här är en till som vill se den filmen vid ett tillfälle!
GOTT NYTT ÅR! Hoppas ditt 2015 blir ett toppenår!

Anita

Den vill jag också se, verkar lite rolig sådär ;-)

Fröken Grön

Sv: Tack! :D Ja, second hand är super! Man kan hitta mycket fint och kul för en billig peng. Så onödigt att så mycket fina saker som går att använda bara slängs annars! Kram!

Svar: Visst är det lite härligt med ett helt års oskrivna blad=)
LCHF Trollet

Biggeros

Den filmen skulle jag med vilja se. Gott Nytt År, vännen ☺

Amanda♥

Hoppas du får ett gott nytt år!

sofft.blogg.se

Han är så duktig!

Emmy

Det där verkar vara en fin film!

sv;
Haha precis!!! De där var ju allra lättast att ta kort på och de låg framme så det blev ju så :D

CASSANDRA

sv; tack du!
Gott nytt år :D

Sarah

Den filmen vill ja me se :)

Ellen

Den såg jag för ett par dagar sedan. :)

Svar: Var den bra??
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress