LCHF Trollet

Dag2 Vecka 2 gick också bra=)
 
Det känns så skönt!! Finns mängder med energi i kroppen när jag "springer", orken är inte riktigt där men det kommer nog=) Intervallerna går bra!!
Fick inte så mycket annat gjort innan jobbet, en laxröra, lite virkning... Köpte nya jobbskor och inlägg...
Jobbade kväll på Soliden. 140 pers buffé, mycket enkelt och trevligt... Klara halv elva.
 
Idag och imorgon är det heldag på Ulla som gäller och söndag är det dag3 på joggingen och 90-års kalas för mormor, mys!!l
 
Här bloggar My om lchfloppet...
 
 
 
 
 
 
natalia

Haha fick inte besök av dem inatt ;)

Svar: Härligt;)
LCHF Trollet

Felicia

man orkar mer och mer ju mer man springer1

puss

Anita

Trevligt ! :D
Lax är så gott.

Svar; Det var stopp pgr. av Olycka.. Norr om stockholm

Emmy

Mysigt med kalas!!

sv;
Jaaa precis, det var finfint det :D

Kenneth

tyckte det räckte det du skrev att du hade gjort :)

Svar: fattar inte...
LCHF Trollet

Ma

Skönt att Du får energi i kroppen av springa. Energi kan man behöva...

Sarah

Va kul me kalas :)

Anna

Så härligt att det går bra =)

Anna

glömde ju! Min sons lopp är 400 m och mitt 10 km =)

Ama de casa

Vad trevligt med 90-årskalas! Grattis till mormor :-)

Anonym

Låter som en topphelg ju! Ulla? Då menar du ljuvliga Ullared va? Sprätt lite pengar från mig me , jag får hålla mig till oktober. Fortsatt trevlig helg!!

snie.blogg.se

Bra du kämpar på iaf! =)

Nett

Härligt, du verkar ha hittat din energi på ett bra sätt :)

V I L M A L A ♔

Härligt (Y)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress