LCHF Trollet

Idag är det jogging...
 
Gick ju inte så bra sist, men skönt att komma igång. Får bli en joggingtur till jobbet (knappt 4km tror jag) där jag ska spendera förmiddagen, för sen ska jag dricka vin;) Micke jobbar Fisken
 
Fick tillbaka provet i naturkunskapen igår, 34/41, helt ok. Promenerade till jobbet, jobbade kvällen med Eva B. Våra gäster ville inte gå så det blev lite sent;)
 
Imorgon är det bara skola och sen ledigt... Vi får se vad jag hittar på... Kanske bara ska lägga mej och sola lite på en gräsplätt??
 
Bild google
Fröken Grön

Om du vart så duktig att motionera förtjänar du dig ett glas vin! ^^

Sv: Ja, men det ska vi nog fixa. :) Han är i stockholm, på något ljudföretag. Spelar in radio och mixar hela dagarna. ^^ Minns tyvärr inte vad det hette. :D haha! Kramisar!

natalia

Duktigt av dig!
Har vart hos läkaren för att försöka få stopp på näsblodet (finns mer om de på bloggen)

Decdia

Sola låter betydligt bättre än jogging! :)

Ama de casa

Grattis till resultatet!

Jogging... Phu! :-)

Johanna - A dream as a model ♥

Härligt med joggning! :-)

Emmy

Hoppas att det gick bra med joggingen :) Sola låter trevligt förresten!

sv;
Jo men ja!! Det blev en härlig sista lovkväll ändå, det var tur :D

KajsaLisa

Passa på, den här våren är fantastisk.

Anna

Grattis till provet =)
Önskar dig en fin helg! kram

JUNITJEJ

Så bra resultat på provet!! Heja dig!

Svar: Jag är så glad och tacksam att det går så bra=))
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress