LCHF Trollet

Äntligen Roland Cedermark
 
Ja, lite ironi är det;) Ska ner till Nynäs och ta med mormor till Balder där han spelar... Mormor kommer tycka det är mysigt så allt bra=))
Micke är snäll och följer med... På eftermiddagen blir det lite jogging, räkningar och deklaration... Men först "kvartssamtal" i Biologin...
 
Prov i Naturkunskapen igår... gick nog helt ok tror jag. Träffade Ellinor på Medis en stund, sen kom mamma... blev lite vin och lite cider... Älska dessa soliga dagar... Micke jobbade kväll på Djurönäset
 
Imorgon fyller mamma år, blir en sväng till Nynäs igen... får hälsa på farmor då...haha... Ev. åker vi till Mange på kvällen... Skola först så klart! Micke jobbar lunch på bryggan.
 
Torsdag väntar heldagsjobb på Ulla
 
Fredag är det ingen skola och inget jobb... Micke jobbar kväll på bryggan.
 
Lördag är det sorunda som gäller, lillebror har 40-års kalas...
 
Söndag är bara ledig för både Micke och mej=))
 
Det är en ganska härlig vecka som väntar... Måste ta tag i rökandet... blir lite mycket med soliga härliga dagar ute och vin... Vecka ett - steg ett: vänta en timme på morgonen innan första cigg och MAX ett paket/dag... kan ju låta mycket men... ;)
 
Linn Ahlex

sv: verkligen och detsamma i efterskott! ;)

Felicia

hoppas det blir ett liteet friande imorn!

SV: nej tyvärr inte :/
puss

Sanna Widman

SVAR:
Japp! :)

natalia

Hoppas ni får lite mysigt firande för din mamma <3

Svar: ja, det var mysigt!!
LCHF Trollet

Veiken

Cedermark är en suverän dragspelare, men det är inte min musik alls. Mysigt med folk som fyller år på våren, man kan fira ute då! Om vädret tillåter vill säga! :)

Svar: Inte min musik heller kanske, men mormors=))
LCHF Trollet

☆Z I N J A☆

åh naturkunskap är inte kul:)

Svar: Jo, jättekul!!
LCHF Trollet

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Ser ut som du har fullt upp :)

Decdia

Ni kommer säkert att ha det jättemysigt!

Emmy

Låter trevligt med några lediga dagar, det blir det här med skolan också :)

sv;
Aaahh haha! Jag tycker det är riktigt synd att vi har minst en pälsallergiker här hemma :( Tänker i varje fall skaffa en eller flera hundar när jag bor själv/blir äldre!

KajsaLisa

Något som fungerar är snus, men tyvärr är det ännu svårare att sluta med.

Svar: provar nikotintuggumi lite smått...
LCHF Trollet

Elfina ♥

Är det nedskärning för dig så ÄR det bra!! Duktigt;)
Det är svårt att inte kedjeröka när det är sol och man har ngt gott att dricka i handen;(
Kul vecka!!!
Vi ska delta i vårruset 26 maj tror jag det va, Sthlm

Svar: Oh, samma dag här=)) Kanske ses vi??
LCHF Trollet

Jonnié Jonsson

Ja vissa spel e farliga att spela :)

snie.blogg.se

låter nice =) älskar oxå såna här härliga dagar!

Ama de casa

Roland Cedermark? Haha! Lyllo dig! ;-)

Svar: Hade jag vetat att du var i sverige hade jag bjudit med dej!! ;)
LCHF Trollet

emma

Bra & Fin blogg :)

MADDISENJ.SE

Hoppas du får en fin valborg och helg!

Ma

Önskar Dig en fin Valborg med efterföljande helg...

Johanna - A dream as a model ♥

Jag hoppas du haft en fin valborg! :)

LORISSA LOVEBOMB

SV: haha, tack för sympatin, men det snöade i bara två minuter ^^ TUUUUR!

Erica

Om du normalt röker mer än ett paket om dagen så är det ju framsteg för dig! <3

Svar: precis!
LCHF Trollet

Fröken Grön

Sv: Vi får nog ta moster en annan dag, då jag inte behövde komma in och jobba i dag längre. Menmen, får bli ett besök senare då även mamman kanske får vara med. ^^ Tihi

Ja, verkligen grym gåva. Enda tidnings gåvan jag blivit riktigt glad över! ^^ tihi. Kramis!

Louise

Jag vet att du med kan lyckas med rökningen :D!!!!!

Sarah Persson

Nej verkligen inte! :d

Eriiza

Tack så mycket!
Och ja - bloggare brukar blogga om SINA liv, alltså om sig själva! ;D

Kan du kanske hjälpa mig?
Eftersom en dokumentär skall göras om mig, så är det ju bra för
mig att veta vad andra vill veta om mig, min bakgrund,
psykiatrin, filmjobben etc.
Så har du kanske en fråga att ställa, som jag kan ta upp under filmningen? =)

Louise

Vilken härlig tid du har framför dig :)

Åke

1000 knyck dom vanligt :)

Svar: Jag har ju ingenting denna vecka;)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress