LCHF Trollet

Men var f-n är solen??
Promenerade till gamla stan igår, blev många stopp då det stundtals regnade bra... Väl där vräkte regnet ner, hittade en pub med några glada killar från Wales haha... Solen tittade fram en kort stund runt kl 6... suck... fick mat och massa  mera dryck. Tog tåget hem och tog några stop till på vägen. Avslutade på Wild &CO där det fanns coverband, Michael Jackson kopia och flair artist... blev ett par gin tonic=))
 
Så här fina var mina vita skor efter regnpromenaden... ett par mindre hem...
 
 
Glatt firande av 50-åring...
 
Nu är klockan tio och jag väntar på solen som ska komma vid ett... håll en tumme är ni söta!! Planen är att ligga på stranden och läsa bok... men kommer solen inte blir det kanske en tur med hop on hop off bussen?? Vi får se...
 
Tog en bild innan vi gick igår...
JoHaNNa - Alltid Tävlingar Igång

såg ut som en härlig kväll :)

jo, jätte kul när det fungerar :) och när det var bra produkter :)

du har så rätt - det är aldrig för sent :D

malin

jaa den där solen har dragit sig bortåt den sista tiden tycker jag o kylan har trätt fram väldigt hastigt.. burr! förresten så diggar jag din tröja skarpt! :)

Fröken Grön

Sv: Ja verkligen kul! :D Plus i kanten är att jag får vara med från start och vara med att sätta rutiner och välja sortiment vi ska ha. Spännande! :) Tack, de lovar jag dig att du ska få. ^^ Kramar!

Svar: Stort plus!! Kan tänka att det är lätt att lova;)
LCHF Trollet

Matilda Sandén

Vilken fin blogg du har :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress