LCHF Trollet

Skola - Personalfest - Jobb...
 
Nu har jag tappat bort mej några dagar, men det kan gå så ibland!!
 
Lördag: Jobbade garderoben hela dan, mötte upp Micke som jobbade Gyldene Freden, blev tilltalad av Stefan Sauk som gick förbi i gamla stan...
 
Photo: Mycket trevligt :-)
En bild på Micke från Wienerkontitoriet...
 
Söndag: Jobbade placös på dan, gick hem och vilade... inget mer
 
Måndag: PERSONALFEST! Jag och Micke tog en heldag... Cultur i gamla stan för lunch och dryck... Wienerkonditoriet för ett glas champagne... mötte upp ett gäng på Riche och sen gick vi till Ångbåtsbryggan för mat och party. Mycket trevligt, god mat!! Gott om dryck=)) Vinglade vidare (nä, tog taxi) mot Vickan...
 
Photo: Personalfest :-)
Några blider från kvällen...
 
Tisdag: Trött... jobbade kväll
 
Idag har jag både tvättat och tagit en långpromenad runt sjön... nu jobbar jag...
 
Imorgon jobbar jag kväll...
 
Fredag jobbar jag lunch och ska sen till gamla stan för att se hur en glädjeflicka arbetar...
 
Lördag ska jag arbeta som glädjeflicka i gamla stan=)
 
Söndag är jag bara ledig och funderar på att gå på Cornelisafton...
LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Svar. Jo, men nu heter det t.ex. Matte 1a, matte 1b osv. Och båda är Matte A.

En plats i solen

Ibland tappar man bort sig :)

Ja, det har varit en bra höst dag. Skönt med den dag ledigt :) imorgon back till work :)

Daniella

Nej verkligen inte, vill hylla henne varje dag :)

Svar: Kan bli lite tjatigt;)
LCHF Trollet

Jonnié Jonsson

kul att du e me o tävlar :)

Linnéa Thell Jansson

- haha jajamensan!
vi hade det jätteroligt, tacksåmycket :)

Fenixmona

Väldigt blandad kompott! Inte bara jobb utan mycket trevliga saker också...Hörs som en riktigt bra vecka! Kramiz

Svar: Jo, det blev en ganska lagom blandning tror jag=)
LCHF Trollet

Mizca

Svar: Jag tror inte den går att köpa, det är nån som gjort den. Har ingen aning om vad den kostar =)

Malin

vad roligt med personalfest :) kul att få umgås utöver jobb jämt.. tack så mycket, fortfarande krasslig men idag hade jag inte ro att sova vidare heller.. hoppas jobbet går bra idag :)

snie.blogg.se

kul med personalfest!! =)

ja 50 mil är alldeles för långt!! :( trevlig dag!

amaliajansson.blogg.se

Å va kul med personal fest :)

Sandra Piik - Att leva som psykiskt sjuk

Vad roligt med personalfest. Sådant kan jag sakna nu när jag inte jobbar längre.

Ja han är duktig på att skriva, kika gärna in på hans blogg igen. Det är intressant att en kille skriver om psykisk ohälsa också.

Jag har stängt av känslorna, eller jag hade.. men allt kom ut i helgen, turbulent helg :(

kram

sannas rum

åh vad kul med personalfest, sådana fester brukar alltid bli roliga tycker jag :D

Svar: Det var mycket lyckat=))
LCHF Trollet

ansepanse

glädjeflicka????? där måste vi ha olika definitioner om vad det är!!! eller hur?
kramar

Svar: Det har vi nog inte men det är inte så farligt... Gubben går spökvandringar i gamla stan och hallowen helgen har dom en special vandring där jag ska vara med som "statist" =))
LCHF Trollet

|| mannen som kan prata om hundar ||

Det är väl aldrig fel med personalfest! :)

Svar: Inte alls=))
LCHF Trollet

elin stridh

haha nää tror inte de ;)

Veiken

Glada flickor gillar vi - glädjeflickor är jag mer tveksam till ;)
Lycka Till med jobbet! Hahaha!

Svar: Ha ha, kan behövas ett lycka till!
LCHF Trollet

Anita

Fullt ös, kram!

Åsa

Sv: Vist va, Älskar dom!!
Kram

Svar: Förstår detta=)
LCHF Trollet

Majken

Okejj, hoppas det blir mysigt ändå:D

liborius

fullt upp!

Ma

Personalfest låter kul. Sådana tillställningar är oftast roliga. Annars låter jag nog som Veiken i mina åsikter...

Becka [fotoblogg]

Åh så mysigt.
sv: Åh, så ljuvligt glad jag blir. Tack underbara du!
Halloweenkram. ♥

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Mycket jobb och festande. Skoj verkar du ha ändå :-D

Svar: Jag har ju höstlov! ;)
LCHF Trollet

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Javisst ja du pluggar ju nu ;-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress