LCHF Trollet

EFIT Ett Foto I Timmen
 
 
Låter som en kul utmaning, minns dessvärre inte hos vem jag såg det... (hittade;) säg gärna till så länkar jag=)
 
EFIT
Morgon kaffe 10.05
Mina mornar ser ganska lika ut varje dag med kaffe som start...
11.00
Räknade lite matte på mogonkvisten...
 
 12.00
Micke fixade frukost, omelette med ost
 
13.00
Lektion i samhällskunskap...
 
15.00 (missade 14, men det var också samhällskunskap)
Mera samhällskunskap... ser mer ut som matte;)

17.00 (missat igen)
benfri kotlett med coleslaw blev lunch 
 
18.00
Matte, fick tillbaka provet... GODKÄND!! 

20.00 (3:e missen...)
Matten är lite mastig i 3 timmar lektion... 

21.00
Klart värd ett glas vin nu!!

22.00
 Blogg och facebook

23.00
Lite James Bond på TV
 
Midnatt
Bond, Candy Crush och Word in a pic
 01.00
 Nattmacka... Sov Gott=)
 
 
 
Tommy

SV: Tack, det kan behövas! :)

ANGELICA - hälsosamt mål

Jag tog morgonte:t den tiden istället :D

Tigerhonan

Jag har faktiskt låtit bli dom bortsett från några :) Var mer att jag hade tråkigt :P

Anita

Underbart med omelett! :D kram

Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Kul att se bilder på din dag :).

Annika

SV: det går bra i skolan, det har bara varit lite stressigt dom här två dagarna nu :/

Jonnié Jonsson

haha ja ska man handla så e de lika bra att göra de ordentligt :) ja mitt prov får ja göra om en del på... inget kul alls

Tommy

Eller hur!Jag har ju min blogg på facebook som folk kan gilla, där delas allt möjligt ;)

Pst ... du måste torka av kaffekokaren ;)

Petra

Hej
Ser svårt ut det där.
Kul att se hur en dag ser ut.

Ja du, jag var, är rätt så arg än! Precis vad jag säger. Ta bort 5 minuter från lek o stoj o lär barnen att vara hygieniska istället!
Kram

En plats i solen

Ja det är gött och ligga på topp, men det är inteserien vi vill vinna, uatn slutspelet och det där guldet vi gått miste om två finaler nu :(

Svar: När är det då?? Så jag kan hålla en tumme=))
LCHF Trollet

Sofia

Kul att se. :)

Henrik Olsson

Jag har försökt mig på det där, men aldrig riktigt lyckats! :P

Svar: Det var svårare än man kan tro att komma ihåg varje timme... jag missade tre=)
LCHF Trollet

Fenixmona

Inleder med kaffe här också, flera muggar, startar vid ca 04.30...Mycket du hinner under dagen...fast det kanske jag också gör om jag spaltar upp det...alla dagar är tämligen lika här...Kramiz

Majken

Åh, tack!<3
Allt väl??

Ama de casa

Kul idé! Du var helt klart värd det där vinet :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress