LCHF Trollet

Jävla skitväder!!
När kommer sommaren?? En dag sol... DET RÄCKER INTE!! Suck... blev backup till hovet idag då Peter var sjuk, ganska kul, jobbade med Linda=)) Fick en mycket underlig gryta till frukost... "allt i kylen" hette den... så där... lunchen minns jag faktiskt inte men nattamaten var god, kotlett med smör=)) 
Ja tack!
 
Heldag på Ulla imorgon igen, det ryktas om sol och 16 grader... kan ju lura någon att sitta ute kanske...
Hoppas!!
 
Fredag Gant rea... ser jag fram emot... ett glas vin med Nina efter, känns helt ok!!
Blir nog ingen klocka... men man vet aldrig;)
 
Lördag & söndag heldag Ulla och på söndag kommer Mia=)
Ha ha, chefen;)
LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Svar: Det finner du på deras hemsida där jag länkade till prdukten: http://www.svenskhalsokost.se/produkter/diet_shake

Ama de casa

Hoppas du får mycket sol nu då :-)

marina

sv. Tack det är bättre med mig nu. :)

malin

haha bara namnet på grytan sa ju mycket ;) nämen tackar ^^ tappat mycket nu när man inte tränat något men det ska tillbaks så småningom :P :D här är det också grått på himlen :/ klarade mig dock till & från gymmet utan regn. ska ju inte regna idag säger dom men det ser lurt ut :( ingen sommar i syne!

Decdia

Haha, såna grytor önskar jag att jag lyckades göra. Men nej, jag är sån som behöver recept. :)

Följ vår resa från tankar till färdigt hus

Hoppas på fint väder idag så kan mycket av jobbtiden spenderas utomhus, tiden går så mycket fortare då :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Japp, liksom det var ju bara en promenad på ca 2 km! Men men, alla kan inte vara lika pepp som mig;)

tess

VI har hela 26 grader och inte en vindpust >.< jag vill ha en regnskur!

Johanna ♥

Lunchen låter god :)

A L E X - foto & vardag ♣

sv: Längtar så otroligt efter sommaren!!

A L E X - foto & vardag ♣

Eller rättare sagt sommarlov ^

Veiken

Oj, är det vi på Västkusten som lagt beslag på finvädret den här gången. Vi har haft över 20 grader rätt länge nu! Får se hur länge det varar! Hoppas solen har lyst över er idag! :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Den värmebölja som varit idag går inte av för hackor!!

Erica

Svar: Fast en del av det grundtänket är ju faktiskt att alla människor är syndare i behov av frälsningen genom Jesus. Och visst är det så att mord är värre än en ond tanke om någon, men syndare blir man även av en ond tanke. Och är man väl en syndare så behöver man frälsningen genom Jesus. Jag tänker också att vi människor har blivit avtrubbade eftersom vi lever i en värld där synden har fäste. Att tänka illa om nån eller ljuga är så vanligt, så vi reagerar inte över det på samma sätt som vi kanske borde göra...

Återigen blir jag påmind om att jag måste köpa en klocka snart! :-P

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Jag vill också ha sol nu. Är trött på regnandet. Vi hade en sån sommar förra året och jag vill inte ha en repris av det. Men jag hoppas det vänder snart.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress