LCHF Trollet

Påskafton idag då
Jobbar hela dan, Micke jobbar först i Garderoben och går sen upp till soliden för ett nattpass.
 
Körde svärmor och svärfar till Sollenkroka igår. Gick fint, hann till jobbet i tid. Riktigt mycket folk som ville ut på öarna, kom 2 långbussar från stan som var fullpackade=)). Fick nån köttbit och oststås till frukost, Anka och stekfläsk till lunch och kött o bea till nattamat, mycket gott!!  Hade en mysig dag i nya matsalen. Micke hämtade bilen och körde runt en stund, gick bra säger han=)) (ganska nytt körkort;)
Lite så här såg det ut vid båten...
 
Nynäs/Sorunda på dan imorgon, skriva lista till Micke så han kan åka och handla...Jobba kväll... laga lite mat under natten... sen blir det Sälen!!
 
 
marina

sv. Tack, det är bättre med mig. :) Glad påsk till dig också. :)

Michelle

Sv: Haha oj!

marina

sv. Ja, men jag längtar inte tills han ska kräka nästa gång, han fick nämligen bara upp vätska och ingen mat eller hårboll.

Gilla

Det är tydligen vanligt att restaurangpersonal och liknande får fin mat på jobbet. Baloos Matte brukar beskriva vad hon får för läckerheter på kvällarna när hon jobbar.

Sv: Visst är Mats Rydstern en fantastiskt duktig konstnär. Jag tycker verkligen om han konst. Min son skrek rakt ut i bilen på hemvägen: FAN, SÅ BRA HAN ÄR!

Idag är vi ensamma hemma igen, men kommer att ha det jättegott.

Kram/Gilla

angelica

Åhhh vad kul! Vart var du på språkresa då? :D

Svar: Det där blev nog fel...
LCHF Trollet

majken

Ja, haha!<3
glad påsk!<3

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Lät ju inte lite gott! Åh, jag älskar mat! :)

Svar: Jag tar vara på stunderna då jag faktiskt vaknar glad, så det känns bra! Glad Påsk på dig med!

♫♪ sandra

glad påsk!

Erica

Svar: Jag ska dit i mitten på juni med kyrkan! :) Vi ska ha en stor Jesus-festival i en stad som heter Mwanza där vår pastor kommer att predika och vi kommer också att be för sjuka. Sen blir det dans, drama och lite kreativa grejer med - både på scen under festivalen och ute på gatorna. :)

Låter kul med Sälen! :)

Nett

Hoppas att du får en underbar påskafton, här blir det lite soffa och serietittande innan det är dags för jobb. Kram

Ama de casa

Fullt upp, alltså - men sen blir det härliga, lediga dagar :-)

Solin

Sv: jaså? Ska kanske ta och prova det :)

Eriiza

Hej!
Kan du skicka mig ett mejl till adressen du får med
denna kommentar?
Jag undrar om sovplats, måste till Stockholm igen till
veckan, planen var att sova hos en vän, men han stannade
kvar i Malmö skrev han precis.
Har en vän till som kanske kan, om jag får tag på henne
i tid, men annars vet jag inte hur jag gör.

Hade uppskattats så OTROLIGT mycket om du kunde hjälpa
mig med sovplats, dock handlar det om mer än en
natt,
så skriv gärna till min mejl..

Tacksamt!

Veiken

SÄLEN? Är du inte klar med vintern än? Vädret är så fint och hoppas det fortsätter så. Ha en fin fortsättning!

A

Glad påsk!

♥ Sojkas framtid ♥

Glad påsk till dig med! =)
kram

Malin

oj, jaa det var inte bara en som skulle ut ^^ hoppas er påskhelg varit bra! kram

Tommy

Sv: Jag vet inte riktigt hur det gick för henne .. Men hon fick bra betyig i alla fall, men kollegan ville inte se hela skiten som han nu uttryckte sig :)

soffie

god fortsättning på påsken å hoppas du haft en fin helg , hoppas det gick bra att jobba,kramen

Hanna

Låter trevligt och massa god mat är ju alltid fördelaktigt! :) Hiho!
Kramar

Sussi

Så fort solen kommer fram och graderna går över på plus så brukar folk vakna till :) Lät mysigt med en tur ut på öarna..

Fortsatt trevlig påsk

Viktkamp

älskar att se alla människor som blommar upp på våren och folk kryper ut ur sina hålor =) Njuter till fullo!

ERIKA ENROTH

Tack så mycket! =)

Julia

Vad kul med sälen :DD
sv: Ja , det får vi hoppas !:)
kram

Anonym

Resan har vart dunder och välbehövligt! Är på båten nu från Tyskland .

Hoppas att ni får dt dunder i Sälen!

Puss

patriciac.blogg.se

Sälen?:) ha det så trevligt.
Kramar

Kenneth

Ja då har man hunnit läsa i kapp lite varit lite annat som tagit min tid men här är jag :)

Eriiza

Sovplats ordnade sig för hela veckan för mig,
skrev ett mejl till dig om det också! =)
Men tack för hjälpen!

KajsaLisa

Du fick ju nästan lite vår i bilden, men pälskanterna på jackorna avslöjar tyvärr sanningen :)

liborius

lät som god mat:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress