LCHF Trollet

Real life - sova
Yohanna kör sova på Real life denna vecka...
 
- hur känner du inför att sova?
sova är härligt
- hur känns det när man somnar?
fluffigt
- några problema med sovandet, somnandet, mardrömmar, skrikungar, kisseriet ;)?
inga som helst... somnar på väg till kudden
- några barndomsminnen?
då ville jag aldrig sova, man kan ju missa något...
- har du några trix för att somna/sova bra?
de få gånger jag inte somnar innom 3 minuter låtsas jag att någon tittar på mej som måste tro att jag sover...
- och VAD är skönast: gluffsa choklad, dricka vin, somna eller en orgasm?
tror choklad och sova kommer på delad där;)
 
 
 
lånad på google
Yohanna i Las Palmas

Ha ha en riktig sovarexpert alltsâ ;)

Hälsningar
Yohanna

Svar: Oh, ja...;)
LCHF Trollet

Yohanna i Las Palmas

Nu är det klarlagt.
Vad är skönast: moffa choklad, lite vinrus, en himlastormande orgasm eller fâ somna när man är riktigt trött.
http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2013/july/sammanstallning-real-life-sova-2.html

Sammanställningen av veckans real Life är klar.
Tack för att du var med.

Hälsningar
Yohanna

Freja

Hahaha, vilket trix! Det skulle inte funka för mig, jag skulle stressa upp mig över att någon stod och tittade på mig!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress