LCHF Trollet

Real life - badkläder
Så var det dax för mej att vara med i Yohannas real life igen=)) Denna gång är det badkläder som ska "outas"...
 
- Hur mânga badkläder har du?

Inte 11 som vissa;) Men en badräkt, en bikini, 2 tankini och 3 "udda" =))
- Hur skaffar du nytt och hur förbrukas de?

Mycket olika... Myrornas, mamma, gantrea...
- Vad har du för inställning till sol och bad?

Älskar att sola och bada... när det är varmt...
- Perfekta solbrännan, vad är det?

Sommar fräsch... äh, spelar inte så stor roll, men det får ju gärna synas lite;)
- Hemskaste solbrännan, har du râkat ut för den?

Hemskaste måste vara när man bränner sej, något jag slutat med... haha...
- Läckert solbrun eller mystiskt blek och skör? Eller solskrynklig av för mycket solande eller grön-vit om vintrarna?

Läckert solbrun, inte skrynklig... grön-vit om vintrarna är inget jag strävar efter, men brukar uppnå=))
- Och NÄR ska man egentligen visa upp de där perfekt solade brösten eller string-rumpan?

I omklädningsrummet på jobbet=))
 
Ha ha, det var det... gå in och var med du oxå, det är kul!!'
 
Min första tankini efter viktnedgången, dom hör inte ihop, men vad gör det... köpta på Stadium tror jag
 
Köpte väldigt "stadiga" trosor (dom torkar typ aldrig) så det fick bli komletering ganska snart...
Denna dyra fina fick jag av mor då hon inte gillar konceptet tankini...
 
Baddräkt är bra ibland... tex vid vattenlek;)
 
Blev snart modigare och tänkte... kanske vill man sola magen ibland??
 
Ännu modigare... färg... toppen köptes på myrornas, behån och trosan (inget hör ihop) på Gant rean...
 

Kör fortfarande mest på min första...
 
Louisa

SV: Ååh, tack underbara du! :D
Fina baddräkter!

malin

visst är det mysigt! haha jaa du får komma o hälsa på mig ;) dock inte kommit in mig så mycket ännu :P massa fina baddräkter/bikinis :D

✫ Fru Eriksson

Så snygga allihopa...
/Annmi i solen

Pst...Tyvärr råkade jag radera din kommentar när jag tog bort mindre trevliga kommentarer från Anonym,var inte meningen ifall du undrar ;)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Intressanta frågor och svar. :)

Ama de casa

Snygga! Jag har lådan full av gamla uttjänade bikinisar, måste ha en ny...
:-)

Jonnié Jonsson

japp. hoppas att du får en underbar helg

liborius

kul inlägg:)

JoHaNNa - Alltid Tävlingar Igång

vilken rolig utmaning :) kanske hakar på snarast ? men inte nu, väntar på att mina bikinis ska komma på posten ;)

haha, katten vill bara leka med råttorna, men nja, råttorna vill nog inte de ;)

ska bli underbart att åka till turkiet :) bara 15 dagar kvar nu :D

Johanna - A dream as model ♥

det var många badkläder :)

ansepanse

jättefina badkläder du har, jag har bara en baddräkt jag :)
kramar

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Skönt att ha en del att välja mellan. Jag har två bikinis, varav en är för liten, haha!

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Vad mycket du har att välja på. Jag har med flera, men en är för liten, en baddräkt samma som dig från det japanska spat i sthlm ;-) och sen två bikinis, men den ena får jag inte ordning på överdelen. Så då återstår bara en kvar att använda. Jag behöver ny! Men först behöver jag rätt kropp!

Soffie

Å va mångasnygga du har själv har jag bra 2bikini och en baddräkt, kram

mira lindberg

Vilka söta badkläder du har! Tycker om den på tredje bilden :)

eLIN

åh tack<3

allt bra?

Linnéa Thell Jansson

- Det har du ju så himla rätt i!
Vad söker du? systemkamera, kompaktkamera? :')
kram,

Veiken

Du har verkligen laddat med en massa snygga badkläder - jag måste nog investera i nya ser jag! :)

Angelina

sv: jaa det gör jag! jag måste ju passa pÅ! :)

madelein - sexbarnsmamma

Jag en bikini, två baddräkter och en bikinitrosa

Aili

Bra inlägg och snygga grejer! :)

Chris

Det var några iaf :) jag har vara en bikini ;)

Sofie

Älskar badkläder har typ 50 bikinisar fast bara topparna inte ett enda par underbyxor äger jag hahah dom verkligen springer iväg. Hmmm...

Alicia Blomqvist

Vilken fin blogg du har!
Allt bra annars?

Yohanna i Las Palmas

Har varit lite tyst på bloggfronten från mig men jag har haft lite att pyssla om.
Här kommer i alla fall ett regn med badkläder.
Och när den perfekt solade rumpan skall visas upp är FORTFARANDE ett mysterium ;)
http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2013/july/sammanstallning-av-real-life-badklader-2.html

Tack för att du var med.

Hälsningar
Yohanna

Freja

Så kul att se alla dina bikinikombos!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress