LCHF Trollet

Hamnfest i Nynäshamn
 
Riktigt mycket folk och kanonväder!! Banden var väl så där, men vi hittade en ok trubadrur på Glade Kocken där vi åt en mixgrilltallrik. Satt en stund med mamma Ove och några till... var borta på "smaka på nynäsområdet"... mysig tillställning... åt ribbs och helstegt gårdsgris från Nilssons kött och strimlat fläskkött med tzatsiki från Tammys. Såg mycket lite folk jag kände igen... men det är ju några år sen jag flyttade;) Började dagen med frukst på tåget ner (coleslaw och kyckling från Hemköps salladsbar) mot Nynäs och Nicksta. Vi solade ett par timmar, tog ett dopp och sen ett glas vin på campingen. Fyndade skor på Allins som lägger ner (sista dan idag) till både mej och Micke.
 
Nickstabadet med camping
 
Trubadru på Glade Kocken
 
Kul vinglas... haha...
 
Idag jobbar Micke, jag tar en sväng till Nynäs igen... mormor farmor och en liten tur på hamnfesten...
 
Imorgon tror jag att jag ska mysa med Eva W... länge sen igen;)
Felicia

Satan vad ballt vinglas, dom kan man knappast köpa på systemet? hahaa

SV: jo, jag njuter verkligen av nuet, livet känns awesome!

puss

Gilla

Det var väl en trevlig tillställning i Nynäs? Kul att du träffade din Mamma. Fina bilder.

Sv: Vi var i Lund för bara nån vecka sen, så jag tyckte inte att det var lönt att åka dit igen. Det finns fina saker på närmare håll. Så galen i kläder är jag inte, trots att jag har haft en egen klädbutik i nästan 25 år. Det finns två Joybutiker i vår närhet, så jag kan se där om de inte har nåt annat snyggt, som passar mig.

Kram/Gilla

Josephine Einarsson

Svar: Ja det är ingen kul alls. Känner mig redan lite bättre faktiskt :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Ett bra väder är en förutsättning!

Michelle

Älskar din blogg!<3

Svar: Tack!=)
LCHF Trollet

basebollivet.blogg.se

Det låter som att ni hade det extremt trevligt tycker jag. Ser urmysigt ut.

Veiken

Det är viktigt med hyfsat väder på olika stadskalas och festivaler. Det verkar vara slut på den varan nu... men blå himmel återkommer - väl?? Ha det gott!

Johanna - A dream as model ♥

Åh det där låter ju trevligt :)

ansepanse

låter bra :)
Sv: förstår att du toknjuter av din ledighet i det vackra och varma sommarvädret
kramar

Majkne

Åh, tack haah:D<3
Japp, det gjorde det:D

Longevity - en blogg om hälsa

Fina bilder, själva har vi varit på Skogsröjet och träffat Lordi :-)

Svar: Såg det=))
LCHF Trollet

cajsa och beda

fin blogg:)

Svar: Tackar!!
LCHF Trollet

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Mysigt med hamnfest och trubadurer.

Svar: Ja, mycket mysigt!
LCHF Trollet

maja.

ja det är lite av ett sagohus :)

Longevity - en blogg om hälsa

Ja det är härliga minnen!
Snygg trubadur ;)

snie.blogg.se

ser trevligt ut!

Svar: Alltid trevligt med stadsfester=))
LCHF Trollet

Karin O

Vad mysigt med sommarfestligheter:)

JUNITJEJ

Vad roligt med en hamnfest!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress