LCHF Trollet

EFIT
Ett Foto I Timmen
Det var igår men jag glömde så jag kör idag. Ska bege mej mot jobbet snart så jag avslutar ikväll. Det första jag såg när jag vaknade var sakerna som "blev över" när jag städade igår :-) Julshoppat lite, nästan klar... Julpyntat!
Ätit lunch...
Hit får man gå när datorn är trasig och Micke är på fjäderholmarna=)
 
Promenad mot jobbet
 
Pepparkakshuset Godthem
Hallen på Ulla Winbladh... blev några timmar här
72 personer i festvåningen denna kväll
Jag på jobbet
Läser lite... ruskig men bra...
Annan vinkel på hallen
Gick sen hemmåt... Fin helg önskas!!
En plats i solen

Var gärna med i min julkalender. Kika inom och se om dagens lucka passar dig! Välkommen in!

Mizca

Svar: Inte enbart smaken som gör att jag faller mer för färdigköpta saker - konsistensen!
Jag äter det - men jag föredrar annat!

Inger Rozén

Ser ut att vara en god lunch.
GOD JUL!
På måndag åker ja o son till Adelsö för att fira jul med dotterns familj.Tomten kommer på julafton-.Kram,Inger

Åke

Och 407:- ;) Nä nä vi har en ypperlig relation, hon bara skrattade åt det. Vi växte ju upp ilag typ :) Och du kämpar på :) Kul att skolan går bra!

Ellinor

SV: hehe neej, inte direkt! ;)
allt bra? =)

Johannas Retro

Trevligt, men ser lite stökigt ut... ;)

SV: Gissa?!
Okej va skoj! :)

Amalias.Se -fotogalen småstadstjej

Mysigt att julpynta:))

Svar: Ha ha, visst blev det fint!! ;)Kommer inte in till din blogg...
LCHF Trollet

Josefin Pageryd- hästbloggen

sv; åh tack så mycket <3 önskar dig en riktigt god jul också :) kram

Soffie

Hoppas du barn en härlig helg...

kaffehörnan

Vad mums du käkat

snie.blogg.se

fullt upp o lite julastök hos dig med ser jag =) härligt!

v

Snart så ska jag visa, det är en riktig förändring kan jag säga :D Tack så mycket och desamma till dig :)

Henrik Olsson

Vilken fin gran! :)

Anita

Så mysigt med julpynt :D kram

Svar: Ha ha, visst är det fint!! ;)
LCHF Trollet

Esmeralda

sv: jaa det är mjöl verkligen man blir väldigt uppsvullen av vetemjöl

Amanda [SPONTAN]

Kul att se :)

Ma

Fullt upp med julstöket och det som hör med julen till. God Jul...

Veiken

Din dag i ett nötskal! Trevligt med dokumentation av det slaget. Svårigheten är att komma ihåg att fota dagen! Ha det gott!

Ellen (alatariel)

Kul inlägg! :)
Sv: Det är lite svår att förklara bokeh, men om du söker på bokeh på google bilder så kommer du nog förstå. Och tack så mycket!

Kenneth

som vanligt full tupp ser jag glöm inte o stanan upp o njut lite av julen nu

Svar: Väntar till mellandagarna i Göteborg;)
LCHF Trollet

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Kul med ett foto i timmen. Skulle med vilja köra det, men får aldrig till det.

Robex Lundgren

gillar du musik, missa inte min blogg I intervjuband varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

marie

Wow duktigt att gå ner så mycket.
Bra kontroll.
Jag lägger ut bilder från dagen
Som en bildblogg.
Ha de bra

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress