LCHF Trollet

Vad ska jag äta??
 
Det blir så tråkigt och enformigt... detta är frågor och påståenden jag får ofta så jag tänkte att jag kan göra ett litet inlägg när jag faktiskt fixar mat hemma, kanske kan det även få mej att äta hemma oftare;) Tänk på att alla måltider kan användas som frukost lunch och middag precis som man känner för... ät när du är hungrig och det du är hungrig på... inte efter klockan...
 
Idag när jag klev av tåget från Göteborg var jag hungrig. Hade 2 ICA burgare i frysen så det blev hamburgare med västerbottenost, bacon, ägg och majonäs blandat med lite erics currydressing... mums!!
 
Snabbt, enkelt och gott... som det mesta jag lagar;)
Vivi

Vi äter ofta hemma, men är sååå dåliga på att variera oss, mitt tips är att försöka få till ett matschema på vad man ska äta i veckan och vem som ska laga. Det fungerar bra för oss ;)
Kram

Svar: Vi är dåliga på scheman... men lagar ofta ihop!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress