LCHF Trollet

Tourn
Har precis anmält mej till tourn, en sida där man kan få spons och annat kul till bloggen. Någon som testat?? Återkommer såklart med mer info när jag har=)
Yvonne

Jo,jag är lite bättre tack!!

Gilla

Nej det har jag inte testat. Kommer nog inte att göra det på momangen heller. För nu har jag massor av saker att lära mig. Idag blev det en liten padda också, sen hon tog bort finskan från min telefon och satte in svenska istället.

Sv: Idag har vi haft lite regn från och till och det har blåst som bara den. Så det blev inte nån glass i solen idag.

Kram/Gilla

Svar: Vi hittade lite lä och tog en cider (eller två;) ute men blåste gjorde det!!Ny telefon kan vara nog så jobbigt, padda på det så har du det du gör=))
LCHF Trollet

Fröken M

Jag anmälde mig för lääänge sedan, men än så länge har jag inte blivit erbjuden en enda av de kampanjer jag har sökt :(

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Jag tycker personligen att den sidan är bra! Det kan ta tid att få någon sponsor, beroende på vilket företag det är och vad de söker för blogg. Men hoppas du gillar sidan och får massor av företag som sponsrar! :)

Gilla

Nu har jag anmält mig, så får vi se vad som händer.

Kram/Gilla

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress