LCHF Trollet

Real Life - Klädbyten
Ha ha, kikade in hos Yohanna som har nått som heter "real life"... ja, helt enkelt "oskminkade" bilder om DIN vardag... jätte kul, jag vill vara med=)) Denna vecka är det klädbyte som är på tapeten... hur ofta tvättar du dina kläder?? Hur förvarar du dom när du haft dom en gång... ja, ni fattar=))
 
Så här förvarar jag mina kläder när jag vill ha nåt annat men dom inte behöver tvättas... har hört att man kan hänga upp kläder... min mor gillar det inte... haha...
 
När det är tvättdax blir det så här fint i högen av det som inte följer med till tvättstugan=))
 

Hur ofta jag byter kläder är väldigt olika men jag tvättar INTE efter varje gång=))
Gilla

Din sista mening håller jag verkligen med om. Jag samlar tvätten i en tvättkorg och tvättar var fjortonde dag ungefär i tvättstugan i huset. Vi är ju två, men mängder av kläder, så det blir precis lagom.

Sv: Baloo är verkligen mysig. Han är en Berner Sennen och det är en kärvänlig ras. De kan användas till Draghundar, Vakthundar och Vallhundar. Speciellt Baloo är förfärligt kelen av sig och vi har fullt schå att klia och pussa honom för jämnan. Han har blivit som ett extra barnbarns barn för oss.

Kram/Gilla

josss.

exakt sådär ser det ut för mig med! haha :)

Yohanna i Las Palmas

Åh vad kul att se ;)
Och vad kul att du hänger på här.
Återkommer med sammanställningen i natt.

Hälsningar
Yohanna

Felicia

Men vad kuuul!

SV: jag ville ju plugga....men ah.. jobbjakten suger...

Ska försöka komma tbx lite på bloggen nu...

PUSS

Veiken

Oj, det blir många avslöjanden hur det ser ut hemma hos helt vanligt folk och inte tillrättalagt som i kändisarnas hemma hos reportage! ;)

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Min mamma tvättar några gånger i veckan, men det kan bero på att vi har hund och det finns hundhår överallt ;D

Svar: Ja visst var det ! :D

Ama de casa

Jag har en stol i sovrummet som brukar vara belamrad med kläder :-)

majken

Jag börjar entligen bli stolt över mina fräkna, haha:D
tack, glad jag blir..<3

Anonym

Ja men som jag sagt innan hållt på med detta så jävla länge och mamma är inte nöjd med att jag ej prioriterar dt hahah.

Puss och kram

Angus

Rolig idé!
Ser fram emot att se mer :)

Svar: Ha ha, var min första, ska bli kul att se vad som kommer!
LCHF Trollet

Eriiza

Detta förklarande inlägg jag skrev idag, är
det sista, jag orkar inte vara mer övertydlig än så här.
Det är nog omöjligt till och med!

Skall lägga upp allt jag kan, när de sakerna jag varit med
i är klara! =D

Svar: Nä, fördömande människor är svåra att vända... du får helt enkelt sluta bry dej... ;)Ska verkligen bli kul o se när du lägger upp!!
LCHF Trollet

soffie

Hon har alltid så roliga saker i sina real Life,kramen

Freja

Så där ser det ut på ett element i mitt sovrum, men det visade jag inte upp... Gillar att du viker ibland, så långt har jag inte kommit...

Marie-Louise

hihi jag gör som dig med kläderna. Mina ligger också slängda lite så där... Kram

Lisbeth

Haha, jag har en sådan fåtölj.. ;)

Yohanna i Las Palmas

Halloj!
Jag glömde ju alldeles bort att meddela att veckans sammanställning ligger ute:
http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2013/april/sammanstallning-av-real-life-kladbyten-2.html

Tack så mycket för denna veckan.

Hälsningar
Yohanna

Anna

Tyvärr missade jag yohannas dennes vecka men kul att se någon ny! :-) jag äf lite som dig med. Kläderna hänger över handdukstorken i badrummet eller i olika högar i tvättstugan. Min man pratar om nåt som heter hänga upp och bära upp... Kanske kollar jag upp vad deg betyder någon dag :-)
Kul att se någon mer som bloggar om lchf! Jag har ätit det nu i 1 år och 8 månader. Tyvärr händer inget på vågen men för mig vad det främst en hälso- välmående grej till att börja med. Trodde såklart samtidigt att kilona skulle ramla av som för alla andra med tji fick jag! Ska kolla bakåt i din blogg och se om man kan hitta nån inspiration!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress