LCHF Trollet

Tacksamhetslista
Sojka http://www.sojkasframtid.se/idag-ar-jag-tacksam-for-7/#comments har en kul utmaning där man ska vända söndagsångest till nåt fint=))
 
Denna vecka är jag tacksam för:
 
* Att jag fått ha Isabella att mysa med i veckan
* Att jag har en härlig pojkvänn
* Att jag bor bra
* Att jag har ett bra jobb som jag gillar
* Att jag har en söt mamma=))
 
Prova, det är kul!!
Eriiza

Ja, många verkar ha fått för sig att nu är allt
en dans på rosor - och det är det verkligen inte, tyvärr.
Framför allt känns det skönt att datorn är fixad
igen och jag kan blogga av mig! =D

♥ Sojka ♥

Vad härlig lista! :) Man blir ju så glad och tacksam! :)

Kram!

Tessan

Vilken härlig lista!


Sv: Brödet går att göra i ugnen oxå! Dock vet jag inte hur länge eller på hur många grader men du får experimentera lite :)

Anonym

haha ne det gör de ej. Men minus 2,5 kg var dt för veckan som gått så e nöjd :)! O mina skinny byxor har jag på mig idag haha happy!

Fan vad sweet! Sj skall man köra combaten ikv, LÄNGTAR!

Puss

Vivi

Fina listan ! :)
Vad duktig du var som sprang och sprang både långt och snabbt, själv är det inte min grej att springa alls, men beundrar er som orkar & kan !
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress