LCHF Trollet

Tacksam
Sojka  http://www.sojkasframtid.se kör en utmaning varje söndag... byt söndagsångest mot tacksamhet=)) Här kommer min tacksamma lista för denna vecka;)
 
* Ska få åka till Stugan i helgen med bästa Mia & Toggan från Göteborg<3
* Har haft en underbar vecka, mycket mammatid, vin och musik=)
* Lagom mycket jobb...
* Kommit igån lite med träning igen!
* Sjukt många besökare på bloggen efter länkning hos Kostdoktorn ;)
 
Gör din egen lista och kika in hos Sojka för inspiration! http://www.sojkasframtid.se/tacksamhetslistor-8/
Jonna mamma till Wilja

du är så jäkla duktig !!!

Longevity - en blogg om hälsa

Tusen tack för att du röstade på Milla :-) Ser att du fått två nya följare med grattis till det också :-)

DIANA ÖSTERBERG

sv; tack :) detsamma!

Veiken

Oh, göra en tacksamlista...det är inte lätt. Jag är nog rätt tacksam för det jag har och är.
Tack och lov så har jag sluppit söndagsångest... Tacksam för det ;)

~ L I N N ~

Veckans blogg är nu avslutad, in och kika om det blev du. Annars finns en ny chans redan nu! :-D
-> http://linnhahne.blogg.se/2012/july/veckans-blogg-1-2-3.html#comment

Svar: hittar inte...:(
LCHF Trollet

Freja

Sv: Hallonen är frysta! :)
Hoppas du får en fin kväll!

Johanna

haha ja man undrar ju :)

absolut, och pengarna går ju till en kul fest så får tänka så :)

Jasmine

(Sent) Svar: Jag uppskattar att du kommenterar min blogg, tack för det.
Kram

soffie

vilken bra lista:)

Anonym

jo svårt e dt la ej om man verkligen vill. men blööö när man tabbar upp sig med hetsätningar. Är så jävla glad dock att jag har lyckats och ta mig under 62,2 kg platån. Fucking awesome.

hahhaa men ta dig tiden ngn dag o baka med kärlek! Puss

✫Familjen Bus✫

Sv: Va kul!!! =) Sug in och njut! Jag får nog mejla blogg.se och fråga varför inte min statistik syns :/
kram kram

♥ Sojka ♥

Helt underbar lista! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress