LCHF Trollet

Ett års kalas, jobb och visor
 Ännu en helg har passerat, hur kan tiden gå så fort??
Fredagen bjöd på kalas på "Aussiekrogen" The Roo and Elk här på söder, en svensk och en aussie öppnar krog.
Mysigt ställe med bra mat och happenings.
Just denna dag var det live musik
 
 
Lördag jobbade jag kväll, galet mycket att göra men kvällen gick fort och jag fick en del fixat med skolan.
 
 
Igår var det söndag och dags för visor. Husbandet Färdknäppen spelade. Inte bara visor arrangerar och vi håller till på Ekermanska Malmgården i Tantolunden.
Mysig kväll, bra band, jag och mamma tog ett glas vin på Zinkens krog efter och babblade ikapp hennes och min semester.
Idag börjar praktiken!
Anita

Roligt med Praktik :D

Svar: Verkligen!
LCHF Trollet

znogge

Vilken härlig helg! Jag var supernöjd med vårt Stockholmsbesök även om vädret lämnade en del att önska.

Svar: Vädret... vi tar upp det om några månader igen...
LCHF Trollet

marianne

Mysig helg bland vänner och med musik,
jag fattar inte heller var tiden tar vägen, i övermorgon har det gått hela tre veckor sen jag opererade foten, var tog de veckorna vägen?
Lycka till med praktikstarten

Svar: Du har väl latat dej igenom dom, haha ;)
LCHF Trollet

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Tiden går verkligen så himla fort...

Malin

Men vilken helg! :D

Sarah

Så roligt med livemusik :) Mysigt att gå ut med sin mamma 💕

Svar: Mycket, men det vet väl du? =)
LCHF Trollet

Annie - Stora Små Äventyr

Svar: Ja, det stämmer, vad kul att dina svärföräldrar har stuga där, då har du också varit där? Tusen tack!! :D

Svar: Ja, många gånger=) Tommy och Barbro om du är där mycket vet du säkert vilka dom är
LCHF Trollet

Annie - Stora Små Äventyr

Mysigt med livemusik! :D
Tiden går verkligen läskigt fort :O

Svar: Gäller att ta vara på det man kan av den (tiden)
LCHF Trollet

Astrid

Bra namn på en krog!

Svar: Verkligen (kommer inte in på din blogg)
LCHF Trollet

kerstin ehrenholm

Lycka till på praktiken

Svar: Tack fina, trivs som fisken...
LCHF Trollet

Marias Memoarer

Men vad roligt med Aussiekrog, skulle jag gärna besöka och ta en Bundaberg ginger beer som jag saknat så mycket :D

Svar: Ska kolla om dom har nästa gång;)
LCHF Trollet

Annie - Stora Små Äventyr

Svar: Nä, Barbro och Tommy känner jag inte till. Men det är ju en ganska stor ö med många fritidshus. Min pappa kanske vet, för han är ordförande i bryggföreningen :)

Svar: Med garanti vet pappa men dom bor på "andra sidan" tror jag (vet ju inte exakt vart du bor men sambon tror sej veta, han har sett dina bilder på deras fb sida=)
LCHF Trollet

marianne

Haha....när det är dags att börja jobba har jag väl vant mej vid att vara lat!

Svar: Det går snabbare... ;)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress