LCHF Trollet

Veckans ord - Vass
Med knivens vassa egg...
Eller Magnus Uggla (egentligen Karl Gerhard tror jag)...
 
 
 
 
 
adj.
  1. skarpspetsigslipadfränbitandegenomträngande; (vard.) kraftfullsnärtig; (vard.) braskickligduktig; (vard.) snyggstiligelegant

motsatsord
  1. trubbigslökraftlösoskickligful
från synonymer.se
 
Yasmine

Älskar att det första jag tänkte på var gräs hahah! :p Kram

Svar: Knivens vassa egg var min plan men ... haha
LCHF Trollet

Znogge

En av mina favoriter :D

Svar: Den (och han) är bra
LCHF Trollet

Ullie

magnus uggla är så bra fortfarande som ja säger går hans låtar ju hem liksom

ha en fin måndag kram

Violen på Brandholmen

Perfekt till temat! Självklart ska byxan vara rakknivsvass!

Svar: Hur annars?? (säger hon som sitter i mysbyxa, haha)
LCHF Trollet

Mösstanten

Det var länge sedan jag hörde den klämmiga låten.

Svar: Eller hur!
LCHF Trollet

kerstin ehrenholm

Uggla är fantastik i den showen

Svar: Uggla är alltid fantastisk;)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress