LCHF Trollet

Imorgon kommer Eva och killarna
Så nöjd över min undetsköterskeskylt!
 
Jobbar natt igen, trivs toppen
Imorgon kommer Eva och killarna, mamma är gullig och hämtar dom så jag får sova lite...
Längtar! 
 
Spelkväll igår på Norrbo Hembyggdsgård, mycket mysigt
 
Mysig kväll igår, jag och mamma var och lyssnade på lite musik innan jobbet
 
Duktiga Cia svingar klubban
 
Idag har vi varit på TV inspelning, auktionssommar, annars har jag mest sovit😉
 
Snart i en TV nära dej🤣
Znogge

Så mysigt med besök och härligt att du trivs så bra!

Svar: Underbar sommar har jag haftt
LCHF Trollet

Ama de casa

Så härligt att du trivs på jobbet, då har du verkligen gjort rätt val :-)

Snart kan vi titta på dig på TV alltså, skoj! :-)

Svar: Ha ha, tvivlar på att jag kommer med men jag var där!
LCHF Trollet

malinlorentzon.se

Åh, vad kul med auktion! Det är sommar det 😊 Har du haft semester än? Hoppas du kunnat sova ut ordentligt. Ha en bra dag!

Svar: Hade en vecka när skolan slutade och två veckor nu innan den börjar
LCHF Trollet

Biggeros

Otroligt att du hinner med så mycket skoj innan ditt nattpass!! Trevlig fredag=))

Svar: Ha ha, är bra på att sova middag;)
LCHF Trollet

blondina

Gud så fin du är och vilka härliga bilder vännen :) <3 Massa kärlek till dig :) sv; Ja du måste verkligen :D Jag tror du skulle gilla de ;)

Svar: Tack fina!
LCHF Trollet

tippellertopp.blogg.se

vilken fin bild på dig ;)

Svar: Tack fina!
LCHF Trollet

Carro

så kul med skylten! :D

Svar: Hi hi, ja!
LCHF Trollet

Heléna

Skylten klär dig :D Härligt att du ser till att göra så många mysiga saker hela tiden :D Kram <3

Svar: Jag tycker också att den klär mej;)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress