LCHF Trollet

Köttfärspaj à la Kostdoktorn
Denna gång följde jag receptet, men för Er som inte tror mej...
 
 
 
 Jag tog röd pesto, ska nog blanda i lite tomatpure också nästa gång för färg. Självklart också smör;)
 I smör... var inte rädd för kryddorna
 
 Det viktiga är att den inte är för blöt
 
 
Här fick Micke jobba lite... ml känns lite udda i recept om det inte är väldigt små mängder...
 Det är alltså Micke som är matberedaren...
 Fattar inte det där med bakplåtspapperet så det hoppade jag bara
 
 
Inte så krångligt, jag hade lite philadelphia med örter också...
Jag förgräddade, känns som nåt man lärde sej i hemkunskapen, haha
 
 Riktigt bra skäl, det kan man lägga vad som helst i!
Sara Ekman

men mums så gott <3

Yasmine mamma till Dennis och angelina

Men ser ju sjukt gott ut mums

Svar: Ja, den blev bra!
LCHF Trollet

Ama de casa

Såg väldans gott ut det där! Duktigt jobbat :-)

Ha en finfin fredag!

Svar: Eller hur! Man får passa på när man har mycket ledigt=)
LCHF Trollet

Mösstanten

Det måste vara läckert.

Marianne

Den ser ju väldans god ut :) Men vet inte om Jag ids göra pajdeg...haha

Svar: Gjorde ju inte jag heller, hade ju Micke, haha
LCHF Trollet

Znogge

Mmm... Den ser inte dum ut alls! En nyttig pajdeg dessutom :D

Svar: I alla fall nyttigare...
LCHF Trollet

Annika

Men så gott det ser ut, det där måste jag nog ta och skriva av och testa själv. Önskar dig en trevlig helg och tack för kommentaren.

Svar: Ja, prova, den blev bra!
LCHF Trollet

Yasmine

Denna ska jag testa med quornfärs istället! :D

Svar: Tycker jag
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

vad kul!

ullie

men huuur gott såg det inte ut då mumms

nja mycket nu om ja kan gå tillbaka till jobbet kanske inte o försäkringk bråkar som alltid usch man orkar inte då man inte mår bra så därav många tankar alltid o dåligt med pengar skit e de :(

Svar: Har du ingen som kan hjälpa??
LCHF Trollet

Sarah

Ser jättegott ut och så kul med ett recept :)

Svar: Den blev verkligen bra!
LCHF Trollet

Marianne

Kan man låna Micke då? Haha

Svar: Ha ha, omöjligt är det säkert inte;)
LCHF Trollet

emelie andersson

Åh vad mycket gott! :)

ajlimullersandvik.blogg.se

Det låter himla gott :D Jag är svag för paj överhuvudtaget.

Svar: Ja, glad är jag när jag hittar "ersättningar" som smakar bra... har ju provat en del som man inte vill prova igen, haha
LCHF Trollet

Heléna

Den ser riktigt god ut! Nu blev jag hungrig så jag ska ta mig ut till köket och fixa lunch :) Är fortfarande hemma och kurerar mig - långtråkigt men ett måste :( Kram <3

Svar: Låter klokt, verkar vara långdragen, i alla fall på mina vänner...
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress