LCHF Trollet

Bästa
 Hemma frukost
 Omelette så ofta som möjligt, här är en med ost och korv och en med ost och soltorkad tomat
 
Hemma middag
 Oxfillé från fjällkon, överst med sallad vitlökssmör och bea och sen strimlad med sallad, ceasardressing och oststavar
 
Personalmat
 Bygg din egen hamburgare. Chicken nuggets med persiljeaioli. Lax med blomkål och dillmajonäs
 
Veckans röra
 Köttfärsås. På bädd av råkostsallad, toppad med riven ost. Med ägg, majonäs och ostkuber
 
Utemat
 Ceasarsallad på Göransterassen. Sushi på SÖS
 
Man tager vad man haver
 Råkost, tonfiskröra och stekt ägg med ost
 
Znogge

Så mycket gott som vanligt :D

Svar: Gott, gotti gott gott... haha
LCHF Trollet

Mösstanten

Aptitretande. Måste nog äta frukost snart.

Svar: Gör en omelette;)
LCHF Trollet

Delila

Så gott!!

marianne

Men sluta...jag dreglar!

Svar: He he
LCHF Trollet

Alice

Åh, så mycket god mat! ^^ Äääälskar sushi!

Svar: Ja, det är gott, mätt blir man också=)
LCHF Trollet

sarah

okok =)

Petra Olsson

så blev man hungrig igen:)

Svar: Ha ha
LCHF Trollet

Veronica Möller

Men mums vad gott allt såg ut. 😍

Biggeros

Gud, vad det vattnas i munnen!! Jag har ätit en gryta i min långtidskokare. Mått iaf och därefter en kaffe. För mig funkar LCHF men skyndar långsamt// trevlig söndag🤗

Svar: Skynda långsamt är inte mitt favorit uttryck;) (för mej så klart)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress