LCHF Trollet

Bilder från Graceland
Inte så stort som man kan tro, men det räcker till
 
Mammas sovrum
 
Vardagsrum med en sjukt lång specialbeställd soffa
 
Visst f-n var han snygg
 
Tänk att få sitta med här...
 
Svårt att förstå hur stor han var, kul att få titta in i Kungens hem
Alice

Wow, så mäktigt!

Angelica Wåhlin

Så häftigt ju!

Svar: Helt klart!
LCHF Trollet

Znogge

Kan tänka mig att det var ett intressant besök. Dottern passade också på att titta in om när hon var i USA förra äret.

Svar: Ja, man kan öiksom känna hans närvaro med öite fantasi 😉
LCHF Trollet

Emma Engström

Wow så fint!! :D

Louise

Jag är så avis att du varit där!! Min dröm! :D

sv: Nej den har jag inte sett men säg till om den är bra när du sett den ;D

Miss Baby Peaches

Vilken häftig upplevelse!

Svar: Verkligen
LCHF Trollet

annelie

påfågelglaset va jätte fint :D

Christian

Överdådigt är väl passande...

Svar: Passande!
LCHF Trollet

Marianne

Vilken prakt, ja tänk att få sitta där i sällskap av mannen med den gudomliga rösten!

Svar: Hade inte varit obehagligt
LCHF Trollet

Matilda Eliasson

Där hade jag också kunnat tänka mig att bo :)

Svar: Jo, det hade gått bra för mej också
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress