LCHF Trollet

Magdalena Ribbing
En ikon har gått ur tiden
Man måste ju inte gilla allt hon sa för att snabbt se att hon hade koll på vett och etikett
Jag har serverat Magdalena flertalet gånger och det var ju alltid lite nervöst även om hon var väldigt trevlig
Magdalena Ribbing i juni 2012.
Bilden lånad på wikipedia
 
Magdalena var född 1940 och var således 77 år gamal
Hon föddes i Oscars församling på Östermalm och var adlig,
Journalist, författare och föreläsare
Hon har fått flertalet priser och utmärkelser, bla "begriplighetspriset" 2011
Runt 30 böcker är hon upphov till och hon har synts mycket i både tidningar och TV
Vila i frid Margareta
Znogge

Onekligen en ikon ja. Kan tänka mig att det var lite nervöst att servera henne.

Svar: såklart var det det men hon var enkel=)
LCHF Trollet

elin

Åh vila i frid<3

Gabriella

Vila i fred, såå himla tråkigt!!

Sara Ekman

så himla sorgligt :(

Pauline Hurtig

vad tråkigt :(

Therese Bjärstig

Gillade hennes folklighet 💙

Denise

Alltså såå sorgligt! :'( Vila i frid!

Henrik Olsson - Föreläsningar

Tyvärr känner jag nog bara till hennes namn, och kan inte minnas att jag stött på något hon skrivit, men likväl är det tråkigt!

Sv: Jag har 5 mil till jobbet.

Matilda Berlin

Vila i frid!! Kram

Carro

vila i frid!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress