LCHF Trollet

Mer Gröna Anna
Tisdag hade vi ergonomi- förflyttningar- på SÖS, 
mycket nyttigt.
Tvättade lite och köpte lite mer porslin, 
nu får det räcka för den här månaden, ha ha.
Igår hade vi seminarium i etik.
Plockade lite hemma på förmiddagen och gick sen till jobbet,
nu börjar det...
275 bokade på kvällen 
Idag är det SÖS igen, tvätta mata...
Jobb ikväll! 
Petra Olsson

Låter som fullt upp hos dig då:) kram

Svar: Den här veckan har varit galen men nästa blir bättre=)
LCHF Trollet

ajlimullersandvik.blogg.se

Omg, så många bokningar, mysigt!

Biggeros

Ergonomi läste jag även på IT distans. Tror du att jag följde dessa goda råd hur man ska sitta rätt och pausa ofta.... Nu menar jag vid datorn. Det blir nog bra tillslut. Däremot har jag även en full servise Gröna Anna som flitigt har varit med en tid🤗🤗

Svar: Nä, vem följer dom råden även om man vet att det är bra... Planen är att jag också ska ha en hel servis;)
LCHF Trollet

Znogge

Fullt upp hela tiden minst sagt!

Svar: Lite så har veckan varit, nästa blir bättre, mest bara plugg=)
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

vilka fina ljusälgar :D

Svar: Ha ha, japp, brukar lägga upp på fb att vi faktiskt har älgar i Stockholm också;)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress