LCHF Trollet

Dags att lämna Champagne
Men först ett besök på Champagne huset Charles Heidsieck. 
Igen kungligt mottagande  av en mycket Fransk madame.
Underbar madame.
En tur i vackra källare där Eva fick välja en flaska från 1985 till provningen! 
 
Så djävla fräckt! Och gott!
Här var oxå en härlig provning men måste prata lite med Eva om vad vi drack,  he he. 
Himelsk lunch med mera himelsk champagne. 
Avslutade i trädgården...
 
Mot hotellet och strax därefter flygplatsen.
En drink där sen sov jag som ett barn hela flygresan och somnade igen direkt jag kom hem,  ha ha. 
 
 
Cajsa Lindahl

Haha nej egentligen inte men det kan ju vara bra att utveckla sina smaklökar lite, speciellt med tanke på att den senaste tiden har det bara blivit mer och mer som jag inte tycker om.

Pauline Hurtig

vad kul!

Johan

Häftigt! :)

SV: Ja det var lite synd faktiskt, Superstars brukar organisera bra annars tycker jag, men den här gången var det sådär. Det är dock alltid lika kul att åka upp till Leksand sådär, bland det bästa jag vet faktiskt :)

Linda

Men gud vad mysigt!! Svar: Haha eller hur den stämmer ju faktiskt till viss del;)

Flisan

sv: haha tack :P

härliga bilder :)

Amanda%2520Forsman

Ser härligt ut!

Sara Ekman

så trevligt :)

Angelix

Vad kul!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress