LCHF Trollet

Ost omelette
Bästa starten på dagen.
Micke gör alltid om vi är lediga eller börjar senare, så även igår
Började jobba klockan fem och maten är klockan fyra så vi tog varsin cheese and bacon med gi-bröd och majonnäs på Max på vägen 
Nattamaten bestod som alla kvällar under julbordet av ribbs, köttbullar och prinskorv 
 
Tränade vecka 2 dag 2, mycket nöjd!
Erika

Mumsigt.

ajlimullersandvik.blogg.se

Yum för ostomelett, önskar att jag kunde äta äääägg :( :(

Svar: Stackars!
LCHF Trollet

Ama de casa

Såg gott ut - snart är det dags för frukost här :-)

Amanda CL

sv: trodde jag med, ska kolla upp det noggrannare någon dag

Heléna

God mat och bra jobbat med träningen! Heja dig Jessica :D Kram <3

Svar: Heja mej!😉
LCHF Trollet

Carolina Thoor

Åh härligt och gott! Själv brukar jag och min pojkvän göra kokt ägg och gröt då vi är lediga eller börjar senare. Så gott!

Sv; jaså? Härligt! Tycker om att snön har lagt sig på marken igen! :D

Henrik Olsson

Jag är visserligen mätt nu, men det ser ändå väldigt gott ut! :)

Anita

Gott...!!

Therese

​Lucka 1 i min bloggjulkalender öppnade imorse, in och tävla :D

Sara Ekman

gott :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress