LCHF Trollet

Pride och schlager
Onsdag spelade Björn Arnehall.
Vädret var toppen och uteserveringen full.
Gick ok trotts att vi var en personal kort.
Igår sökte jag tillfälligt längre tillstånd på uteserveringen för nästa helg när Nynäskalaset är, en turtumme vore fint.
Gjorde även dricksen och åkte sen till stan.
Pride och schlager stod på agendan.
En himla härlig kväll!
Imorse mådde jag så där men tog en Alvedon,  ett stort glas vatten och somnade om. 
Nu har jag fått kaffe och betalat räkningar.
Mår helt ok😉
Jobb ikväll, en kort igen men Micke kommer ner och hjälper mig. 
Vi har band och räknar med fullt.
Jobbar hela helgen, stannar i Nynäs.
Önskar Er en riktigt bra helg!
 
Znogge

Håller en tumme så klart! Vilka härliga bilder från gårdagen :D

Ha en bra helg du med!

Svar: Tackar för tummen, den hjälpte!
LCHF Trollet

Malin

Sv: Ja, listor är kul!

Hoppas att du har en fin dag! :)

N

Kul!!

Anita

Åååh, attans att jag jobbar imorgon och missar paraden :(

coffeeandcupcake.blogg.se

Kul o se lite kändisar :)

Svar: Eller hur!
LCHF Trollet

Heléna

Så många härliga bilder :D Krya på dig!!! Hoppas du får en riktigt trevlig jobbhelg :D Kram <3

MADDISENJ.SE

Vad roligt

Violen på Brandholmen

Du verkar ha fullt upp! Önskar dig också en bra helg även om du ska arbeta!
Nu kom jag in hos dig utan problem! Tummen upp!

Svar: Härligt att höra
LCHF Trollet

Johan

Det låter som en härlig dag och jag hoppas det löser sig med tillståndet, håller tummarna! :D

SV: Ja visst var det? tycker som sagt att sådant är lite kul att svara på faktiskt, särskilt när man måste reflektera lite och analysera sig själv :)

Svar: Tillstånd check!
LCHF Trollet

Biggeros

Härliga bilder!! Du fångade även Anna på bild. Full fart och ingen ro för dig. Min helg har varit lugnare. Trevlig söndag Jessica😘😘

Svar: Ha ha, där var det full fart vill jag lova!
LCHF Trollet

Anita

Trevligt :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress