LCHF Trollet

Fototriss - Så här ser det ut där jag är
Nu tar Helena semester och återkommer den 15 augusti. Temat - Så här ser det ut där jag är - pågår hela sommaren!
Maja i Nynäshamn för ett par veckor sedan
Ella
Maja igen. Fler trissar hittar du på http://blogspot.se
Yvonne

Nätfångst ??? :-)..........................Vi är alla olika och var och en unik.. Kram!

KajsaLisa

Jag ser faktiskt att du gått fotokurs, nu kan du komponera mycket bättre, snygga bilder och barn blir alltid bra.

Svar: Nu rodnar jag, tack!! =))
LCHF Trollet

Violen på Brandholmen

Härlig motion och lek för de små! Ser jätteroligt ut att klättra!

Petra

sv tack vad snällt sagt <3

Biggeros

Så härliga bilder!!! Jag skulle inte prova på att gå upp där nu. Trasslar säkert in mig. Hihi!!

Linn♡

åh vilka härliga bilder♡♡

Hoppas du har en bra dag!

Znogge

Vilken spännande klätterställning!

Svar: Den är underbar!!
LCHF Trollet

Kenneth

snårigt värre :)

Svar: Bloggen är borta... hur mår du??
LCHF Trollet

Nukke

Barnen njutar om sommar ! Och jag önskar dig härligt sommar !!!

Svar: Tack det samma!!
LCHF Trollet

PEACE REV

såå söt ^^ Härligt att leka!!:D

MATILDA ROSQVIST

Gud vad härligt :D

Veiken

Härliga sommar och lekbilder. Man ser på kläderna att det är kyligt! Ha det gott!

Vivi

Vilka otroligt fina kort! Hoppas du har det härligt i "sommaren" :P Kramar

Svar: Det har jag, du oxå tror jag=))
LCHF Trollet

Amanda CL

fina foton :) lekfulla :)

Elfina ♥

Härlig trio bilder! Va härligt att du gått på semester! Jag får vänta i 2 v till;)

Svar: Semester?? Nu vet jag inte... ;)
LCHF Trollet

Liborius

sv. tack snälla:D

Ruth i Virginia

Härligt sommartriss. Tredje bilden med
ett stort leende och tappade tänder är för skön!
Tack!

Svar: Ha ha, ja inte är det många tänder kvar=)) (din länk funkar inte)
LCHF Trollet

Mormor

Så trivelig triss.
Ha en fin kveld.
Mormor

http://www.starbear.no/mormor/2015/06/27/glemsom-men-slik-ser-det-ut-hos-meg-na/

Decdia

Hihi, hon ser ut att ha väldigt skoj! :)

Henrik Olsson

Klätterställningar är alltid kul :)

Anemonen

Härligt att vara med barn som leker. Då blir man ung på nytt.

Åke

Rena rama spindelkvinnor :) Trevligt med barn i din triss :)

Svar: Lillebrors busungar, han har 3 men en var på läger=)
LCHF Trollet

Nett

Bus och lek i sol ser det ut som, härligt!

Ami

Så härligt att se barn hänga och klänga sådär :)

sara

Såå gulliga! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress