LCHF Trollet

Halsen känns som ett öppet sår...
 
Hostan är ännu hanterbar, sover med soffkudde... inte "sjuk" annars... förkylning vik hädan!!
 
Gick bra att jobba igår. Har lovat Charita att virka "några" mormorsrutor så hon kan avsluta sin mormors påbörjade överkast till barnbarnet. Gjorde tre som test igår... Även påbörjat en ny mössa.
 
Jobb hela dagen idag och imorgon SEN är det semester=))
 
 
Sanna Widman

Hejsan!
Nu har jag dragit två vinnare i Veckans Blogg. Kika in och var gärna med igen.

http://sannawidman.se/2015/january/veckans-bloggar-ny-omgang-4.html#comment

Ha en fortsatt bra lördag! :)

Rebecka

Krya på dig!

Svar: tack fina... inte bra ännu:(
LCHF Trollet

Kenneth

hoppas du blir av med hostan då innan

Svar: Icke... den är ännu kvar:(
LCHF Trollet

Decdia

hoppas du inte åker på nåt inför semestern! Halsa ingefära och vitlök (har jag för mig att man ska göra..)

Svar: Jag har provat allt... inget hjälper...
LCHF Trollet

N

Ha en bra helg!

Anna

Skönt med semester att se fram emot :)
Svar: Ja, hon är riktigt snygg. Hon är 33 år nu :)

Vivi

Åh vart skulle ni åka ? Såg att ni varit i Riga, vad mysigt !! :)

Svar: Nu är vi hemkomna från Dublin=)
LCHF Trollet

snie.blogg.se

skulle vilja ha mormorsfilt, superfina =)

patriciac.blogg.se

Gött med semester snart!!!

Veiken

Skönt att förkylningen drar sig tillbaka när semestern är så nära! GOTT!

Svar: ack så hårt jag bedrog mej...
LCHF Trollet

Bibbi

Tack för du lämnade ett tassavtryck hos mig :)

Vilka fina foton du tar! Måste vara tufft att både plugga och jobba samtidigt.....

Har du testat att dricka varmt ingefärsvatten mot hostan? På mig hostande det jättebra

Krya på dig hälsar Bibsan

Svar: Jag pluggar ju "bara" på komvux än så länge så det går ganska bra...Du glömde skriva i blogadressen...
Fin hjärtansdag önskar jag dej!
LCHF Trollet

Longevity - en blogg om hälsa

Ha en trevlig semester

Amanda♥

Jobbigt med hosta!

Nett

Här hemma lärde jag min dotter att göra mormorsrutor, hon satt mycket koncentrerad och fick ihop några stycken :)

Åke

Flitigt :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress