LCHF Trollet

Mot skolan
 
Upprop på Samhällskunskapen idag... fick ett mail av lärarinnan igår och det är visst inte lektioner bara onsdagar utan även måndagar... Nåja, det får jag lösa=)
Micke är snäll och tar lunchen så jag kan gå, men jobbar själv ikväll. Promenad till jobbet får det bli!
 
Förutom att jag åt väldigt mycket igår gick dagen bra på jobbet... lunchen går alltid fort, sen kan man ju börja räkna ner;) Internet funkar så där på jobbet, lite träligt... men från idag har jag ju plugg att sysselsätta mej med... haha...
 
Imorgon är det upprop på matten... den bävar jag lite för, men den här första terminen kanske man fattar?? Hoppas nu inte att även matten är 2 dagar... när ska jag då jobba?? Micke tar i alla fall hela dagen för mej imorgon så jag får en extra ledig dag=)
 
Tuffaste lilltjejen... åker med faster och farmor till stugan i helgen=)
 
 Tyra går i skolan nu och kan inte följa med, men Maja åker också till stugan!
 
 
 
Agnes Bjurek

Så mysiga bilder! :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Vad skönt med en extra ledig dag! :)

ansepanse

hoppas att det inte kör ihop sig alldeles med jobb och skola
kramar

Anita

Kul att komma i gång å plugga, själv hade jag upprop igår på min engelska kurs jag ska försöka fixa nu. Andra dagen var idag & redan massor med läxor, tjoho! Kram

Sv; Ja det tycker jag, hästen är bra medicin :D

Åsa

Härliga bilder!

Sv: ;)
Kram

ume71

lycka till

Svar: Tack älskling! ;)
LCHF Trollet

Malin

vad roligt.. hoppas uppropen går bra :) matematik är inte min starka sida men när man kan o fattar det man gör så är det rätt skoj.. usch jag beklagar det och hoppas hon blir kry! orättvist med cancer av alla dess slag verkligen :(

julia

dom är riktigt fina, dom kommer ifrån mique, en inredningsaffär :)

mysiga bilder!

Mizca

Svar: Det var lite svårt att gå emellanåt men det var samtidigt vackert.

charlie

aw tack gumman <3 lagt upp ego pics nu också, från lördagen.

Saneringen gick skit bra igår, sen att dt tog hela dagen för att jag var ej alls motiverad ja dt e en annan femma hahha.

ja men vin på en torsdag kan ju ej förklaras mer än LYX!

oj beklagar :( dt var tråkigt och höra. hoppas de upptäckte dt i tid.

kram !!

Jonnié Jonsson

nje roligare kan man ju ha än att putsa fönster :) oj ska du börja skolan igen

isabella

Internetet på skola var också knepigt idag..Men tur att du haft en bra dag annars hehe!

Lovisa

Så söta flickor på bilderna!!
Nja, provet gick väl sådär:)
Jo det var jätte gott!!

Veiken

Du har det bra som har Micke, som bär av för dig! Den lilla kavata tjejen är bara så läcker! Oj, vad jag gillar den bilden! :)

Ma

Underbara bilder.

Majken

Hahahah, vet;)
Jag har ett gigantiskt intresse för naglar och smink och mode överhuvudtaget. Men jag trivs själv inte med målade naglar så jag brukar göra på mina kompisar och våra gäster och på mamma och då sa en av hennes kompisar en dag '' men nuförtiden är ju nagellack dyrt och då är så sjukt duktig, här får du lite pengar!'' och då började alla betala mig hahah:D

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Går det bra med både jobb och skola? Eller hur löser du det? :)

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Typiskt när planerna ändras, men det kommer gå bra ändå. Snällt att ge dig en extra dag ledig, man behöver ju lite tid för återhämtning med.

Svar: Det är nog jag som inte tittat ordentligt när jag sökt=)) Han är söt min Micke!
LCHF Trollet

Ellinor

SV: hihi tack! Det gick bara bra tack :)
vad gör du? =)

Erica

Lycka till i skolan! :-)

liborius

fina bilder:)
sv. ja jag älskar second hand!

Jonna Mamma till Wilja !

Fina dem är!!

Elin

Det tycker jag, för för min del hjälper det. :)

Fenixmona

Vilken liten tuffing! Kortet var jättebra! Kramiz

Sara

Hoppas det löser sig! :D

Fenixmona

God morgon denna fredag! Här är det klarväder så förmodligen får det bli vinterkängor på idag, fast sandalerna får ändå följa med för dagen blir nog fin! Kramiz

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress