LCHF Trollet

Gott Slut & Gott Nytt År!!
 
Imorgon kommer en liten genomgång av året... så länge önskar jag Er en magisk natt! Själv ska jag jobba, känns helt ok=))
 
Har lite planer för att "förstora" bloggen lite, men det tar vi också imorgon...
 
Har ni några nyårslöften??
 
 
Bild google
MATILDA

Jag har inga nyårs löften, brukar inte hålla dom! Tar allt som det kommer bra! :D Gott nytt år på dig!

Ma

I år har jag inga nyårslöften. Det brukar ju bli så att man bryter dessa rätt snart och av den orsaken har jag bestämt mig att skippa nyårslöfte...

Svar: Ha ha, jag har heller inga...
LCHF Trollet

Ma

Glömde att önska Dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR

Mizca

Svar: Nej, minnen har man alltid kvar oavsett om de är bra eller dåliga, men det är konstigt att man får ångest över att man inte skålar in nyåret med festande vänner.. men jag tror nog det är för att jag aldrig vart med om det och kanske saknar det på nåt vis och att det är därför min ångest kommer just idag.

Men vad menar du med att drömprinsen kan hjälpa till .. ? Han kan ju inte få mina känslor att förändras eller hur menar du?

Svar: Nä, jag menar bara att det kan vara lättare att "sudda" sämre minnen om man har en drömprins vid sin sida;)
LCHF Trollet

Åke

Gott Nytt År! Jag har inga nyårslöften, tar dagen som den kommer och ser alltid positivt på framtiden.

Svar: Lite samma här=))
LCHF Trollet

Amanda [SPONTAN]

Gott nytt år :)

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Jag har många nyårslöften, fast kommer nog inte hålla ett enda, haha! God fortsättning!

Svar: Ha ha, det är just det där jag gett upp;)
LCHF Trollet

Tess

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

Sofia

Gott nytt år! :)

Kenneth

lite sent men detsamma

Svar: tack;)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress