LCHF Trollet

Lunch till frukost=)
På foodcourten i Kistagallerian... blev lövbitt med sallad och bea
Middag på Jensens boeufhouse... kyckling med salladsbuffen
Natta mat: ostskivor, stekt ägg, ostkorv och fläsk=))
 
2 cider
 
Ingen motion:(
DIANA ÖSTERBERG

sv; ja träning är ju inte bara bra, utan kul med! :)

Svar: Har inte kommit längre än "ganska skönt när det är över" =)
LCHF Trollet

Fenixmona

God mat och det där sista...ingen motion...det får jag skriva varenda dag. Fast i helgen drar jag i alla fall till skogs så då blir det årminstone några timmars motion. Kramiz

Svar: Jag ska ju springa göteborgsvarvet i Maj och springer inte ens 6km ännu så... =))
LCHF Trollet

majken

Mysigt!<3 och idag händer?

Svar: Idag blir det shopping och Middag med ett gäng från lchf-forum... du då??
LCHF Trollet

majken

Följer du mig via bloglovin btw?

Svar: Det gör jag=)
LCHF Trollet

Majken Arzt

Men Svara det som en kommentar istället!

Svar: haha, det gör jag när du har ett nytt inlägg;)
LCHF Trollet

Art By Tina - Konst & Fashion

Jag äter lunch till frukost idag, snabbmakaroner och ketshup.

Svar: Är inte säker på att det räknas som föda?? ;)
LCHF Trollet

majken

Haha, blev helt okey!<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress