LCHF Trollet

Skoja inte om hur dålig kondition jag har!!
Gav mej ut på 2x2 intervall ("springa" gå), skulle så göra i 20 min... orkade 2x2... sen blev det 1x3... men jag tog mej ut, är helt slut nu;)... hoppas komma iväg på ett nytt försök på 2x2 på lördag=)

Resultat: 9.09 min/km, tog mej 3.38km
Johanna

Sv: Tack! Nej men bra kämpat, ja fy det är ju ingen höjdare men blir lite lättare varje gång man ät ute vilket är lite av en tröst ;) Kämpa på! :)

♥ Sojka ♥

VA??!! Skicka hit solen på direkten! :P

Bella Davis - MODELL BLOGG

hej sötis! nu ska jag snart dra mig iväg på modevisning :) vad händer ikväll?? kramar

Celine - Maskrosbarn med Aspergers |

sv - Har lite svårt att svara på vad nätverksmöte är så jag googlade lite. =) Titta här: http://web.comhem.se/~u18406824/natverksmote.htm

Freja

Härligt med träning! :)

Sv: M, att det är.

Händer något kul ikväll? :)

Johanna

om det blir party när jag fyller 30? självklart :)



jag ser typ aldrig på film! :)

Majken

Sv: Nä da :)

Anonym

Ja det måste man ju göra =)

Christoffer

Gött kämpat! :)



Spelar ju egentligen inte någon roll hur du springer bara du känner att det ger något och att du blir trött så har du lyckats!:)



Ha det bäst!

Ellen - LCHF och mycket mer

Svar: Ja usch...men vi får se hur det utvecklar sig!

KajsaLisa

I det här vädret, starkt jobbat :)

Petra-ensamstående tvillingmamma

hehe, ja det är långt kvar, men det hinner bli en resa innan dess =)

malin-helena - Träningen Är Livet

Bra jobbat! Kondition är en sådan färskvara och har man inte tränat regelbundet och ofta så kan det vara trögt. ( Nu vet jag ju inte hur du har tränat då, men ja. Jag hoppas du förstår hur jag menar) :)



Nästa gång orkar du några fler 2x2!! Bara jobba på.

Sedan tycker jag att det är en del av varför det är motivernade att köra konditionsträning. Man ser snabbt resultat, bara man jobbar på det. :)



Sv: Nja, vi har inte sådär mycket plats precis här hemma. Det är bara prioritering med att protein och tillskott har ett eget skåp i köket. ;)

Det viktigaste jag har helt enkelt! (Förutom kycklingen, köttfärsen, fisken och wookgrönsakerna i frysen då.) Haha!

Och mjölken, kvargen och äggen i kylen! ;P



Ewa (mamma till 6 döttrar)

Ja jag har oxå helt värdelös kondis... men jag får ju skylla mig själv.. som köper ett svindyrt gymkort och inte har tid att gå dit :(



Kram

Josefina - STOR BLIR LITEN

BRA kämpat!! :) kram

Isacs Mamma

Åååå vännen tack!! jag är tillbaka! jag har saknat dina kommentarer ju ! :P hur är de med dig? :) <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress