LCHF Trollet

Sälen närmar sej
Började på storkoket Bigos igår... gör nog en kycklinggratäng oxå... en vecka kvar... =)

Kalas för Maja igår, blev inte där så länge, men hon är för söt (liksom sina systrar)...  Annars gjorde vi inte mycket igår... Micke kollade hockey (gick inte så bra), vi kollade 2 avsnitt av Revenge...

Heldagsjobb på Ulla lördag& söndag... (Micke blev ledig idag, känns liiiite orättvist;) Toksnöar som dom lovade... att dom aldrig kan ha fel när det är åt fel håll... ja, ja, solen kommer strax o tar bort hoppas jag!!

Blir 3 körlektioner för Micke nästa vecka... får plugga lite teori i dag...

Ha en fantastisk helg mina vänner=)

minaaa - photography

sv; ja det gör jag, fast det börjar bli liiiite bättre! :)

tack så mycket! :)

milenamalmros

Det gör jag mer än gärna.. Tränar du något nu?? :)

Bella Davis - MODELL BLOGG

Ja men vad härligt :)

Då hade du en fartfylld fredag, :)

Hur är det med dig idag då? Kram :)

Anonym

sv; haha jadå :D

allt bra idag?

emma

innan skrev jag för min egen skull , så typ 3st per dag , men tänkte jag kunde göra den till lite mer än så :) o har bara skrivit till folk och visat mig :)

Melissa - Livet i ett Fängelse!

låter som en toppenhelg ju :)

du hann få med mycket att göra

Jasmine

Svar: Tack, ditt stöd uppskattas.

Kram

Victoria - Two Trollfaces

Sv; Jo, nere vid 'arkiv' så står det ' Like our blog? Y u no follow on Bloglovin?' :)

Det är vår bloglovinikon! :D

dianasdrommar

Hoppas du får en skön söndag kram Diana

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress