LCHF Trollet

Fittnes 24seven
provade jag och Micke idag. Oxå trevligt... ganska billigt... man får träna på alla anläggningar, dygnet runt...
joggade 30 minuter även idag på ganska samma hastigheter, men ökade varannan spring till 4 minuter (igår 3 på alla)... Känndes jätte bra och det finns mer att ge... kommer kännas i låren imorgon=)
Alice - bilderbyalice

sv: konstigt, testa igen, eller testa klicka på bilden :)

FlizanLizan

sv: allt bra med dig? :D

viktoria

sv: härligt o härlig kan jag inte påstå, inte så värst kul o cykla i regn. jag skulle klara mig utan besöket på museet, det var så kallt men fina tavlor att titta på :)

Svar: haha, inte värt cykelturen i regnet riktigt alltså;)
LCHF Trollet

Sandra- nybliven mamma till Vilgot

Vilgot tackar med säkerhet :)

Majken

Nej, men man får :) allt bra? händer ikväll?

Bella Davis - MODELL BLOGG

fy då, här har vi haft sol hela dagen :)
Vad ska du hitta på ikväll då? kram :)

Sofia

Där har vi alltid tränat gillar verkligen det och att det är billigt samt att man tränar dyngnet runt, gillar det skarpt verkligen!
SV: Nej skavsår är verkligen ingen höjdare, hatar det haha. Nej jag gillar att städa nu mera, låter ju helt knäppt. Ha en underbar helg, duktig du är!! Massa kramar <3

charlie

ja han e så duktig så :D Blev kiss på pottan imorse, då han frågade! Sweet

Jennifer [fotoblogg]

sv; jag älskar också solen väldigt mycket :)

Angelina

sv: jag har redan sålt alla som jag behöver och jag säljer bara runt mitt område :)

Anonym

å va ni är duktiga.hur ser man om det är äkta fetaost?sånt där kan inte jag ;)

Från vara den fula. Till den snygga.

Vart där fyra dagar i alla fall inte vart duktig på träna länge varje gång.
Duktig att kom i väg dit. =)

BATT

ååh tack va snäll due!!! <3

KajsaLisa

Har funderat själv på att kolla upp den där kedjan, men det dröjer innan mitt gymkort går ut. Testa lite crosstrainer om dom har det, det tar bra.

Svar: haha, men det är ju så jobbigt;)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress