LCHF Trollet

#059
 
 Länka en städprodukt du tycker är bra
 
Det är väl inte en produkt direkt, men det finns bara en bra "grej"...
 
*STÄDERSKA*
Veiken

Hahaha! Det löste du helt suveränt! En städerska är toppen! :)

Henrik Olsson

Jag hade behövt en städerska! :/

En plats i solen

haha en städerska skulle man ha

Louise

Haha :p

LORISSA LOVEBOMB

sv: Ja, den är fin :) Jag gillar ju Coca-Cola så.. :)

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

haha ja det löste du med ett ord :-)

Caroline

Ja en städerska skulle man haft, istället för att vara en själv ;)
Förbaskat grisig årstid det här när man har barn och hund.

Ha en fin kväll!

Linda

klart man gör :)

Ama de casa

HAHAHA!!! Bästa städprodukten ever! Och då menar jag det inte i en nedlåtande ton - nej, det ger ju fler arbetstillfällen.

Här i Spanien (fast just nu är vi i Österrike) så använder nästintill alla både hushållsnära tjänster och hantverkare för städning och renovering.

Inte alls lika beskattat men väldigt uppskattat!
:-)

natalia

Hej! Jag har en omröstning på bloggen så om du går in på min blogg och tittar till höger så hittar du den! :D
Gå gärna in och rösta, tack på förhand.
kram<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress