LCHF Trollet

v. 44 mat och motion
Blir nog lite annorlunda här... får prova mej fram lite... feedback är alltid trevligt=))
 
Måndag:
 
Lunch på Culturbar i Gamla Stan... Kycklingfile på sallad med tryffelmajonäs
 
Middag på personalfest... Musslor, laxfenor, lufttorkad skinka... helstekt med majonässås... sååå gott!! 
 
Övrigt: Mycket dryck intogs denna dag=))
 
 
Tisdag: 
 
Lunch blev äggröra med "kylskåpsrens" a la Micke
 
Middag på jobbet liiite räkröra... inte så hungrig;)
 
 
Onsdag: 
 
Lunch 2 stekta ägg med ost på och majonäs till
 
Jobb ölkorv, falukorv, ica sallad, nötter
Promenad runt sjön 8 km
 
 
Torsdag: 
 
Lunch på Urban Deli. Kycklingfile i hönsbuljong med färskostcreme.
 
Åt inte rotfrukterna;)
 

På jobbet ICA sallad samt chokladbar... inte bra men gott=))
 
Åt lite ostskivor när jag kom hem...
 
 
Fredag:
 
Sallad carbonara med cheddarost till frukost på jobbet
 
Chips och dipp
 
 
Lördag:
 
Kebabsallad och ett glas vin
 
Grooks och dipp
 
Kycklingfile med ost sallad och currydressing från grillen på hörnan
Ingen bra helg, men det funkar=)
 
 

Söndag: 
 
Fläskfilemedaljonger med smetanastuvad vitkål
 
Parmesanpanerad Entrecote med tomatsallad
 
Smågodis
 
LCHFpizza med kyckling, curry och ananas
 
En långpromenad och en godishelg är ju inte mycket att skryta med, men taggar snabbt ny vecka=))
 
 
 
Malin

Tack så mkt :) Är lite små kär i tofsen, haha ! Lilla my ! Kram !

Jonnié Jonsson

haha ja lite så kände ja me :) jo de går väl sakta framåt me studierna, men ja läser och jobbar samtidigt så de går ganska sakta

En plats i solen

Nej, jag kämpar på. Att man med det nya operativsystemet på iphone kan blockera nummer, hjälper mycket....! :)

Svar: Låter som en bra funktion... härlig helg önskar jag dej=)
LCHF Trollet

♥ Sojka ♥

haha ja visst är den passande nu till Helloween! :D

|| mannen som kan prata om hundar ||

Kycklingfilén såg inte vidrig ut! :P

snie.blogg.se

mmm va gott allt lät =)

Fenixmona

Å´så gott det där såg ut!
Jag använder ingen speciell metod äter bara så som jag egentligen alltid ska äta, eftersom jag inte tål varken potatis eller vanligt bröd så blir det ju mycket sallad men med lite olika till, mycket fisk o skaldjur. Jag behöver gå ner ca 15 kg till...det är fult att som äldre bli alltför smal. Så den ambitionen har jag inte. Kramiz

Mizca

Svar: Ja, visst är det. En glad sambo är en bra sambo =) Fast han är alltid glad =)
Tack detsamma.

Tess

Jag kan varmt rekommendera den! Tusen tack för kommentaren fina du! :) Kram

Tigerhonan

Ser gott ut :)

amaliajansson.blogg.se

8km gång. Jäklar du!

Svar: Känndes bra! ;)
LCHF Trollet

ansepanse

jag sitter just och funderar på om jag ska göra rotmos idag :)
Sv: skrattade gott åt ditt: "jag hade fotat först" :) jo, det skulle jag ha gjort
kramar

william

gud vd gott:DDD

SV; det är riktigt härtligt :D

sannas rum

Mums, det där såg väldigt gott ut :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress