LCHF Trollet

Utmaning Mars - Vem är jag?
Så här skrev jag om mej själv
 

Snäll, envis, lite tjurig, glad, lat och energisk, många bollar i luften, vänlig, stökig

Student, servitris, sambo, bloggerska, lärling i vinets underbara värld, kompis, dotter, syster

Gillar att resa, vara hemma, i skärgården, i stugan, i stan. 

Går gärna på konsert, viskvällar, krogshow, teater, middagar, vinprovningar

Sminkar mej "aldrig" men gillar att shoppa, älskar rea

 
 
Vem är jag, med andras ord?
 
Snäll, envis, (lite) tjurig, glad, lat och energisk, många bollar i luften, vänlig, stökig som fan

Student, servitris, sambo, bloggerska, lärling i vinets underbara värld, kompis, dotter, syster

Gillar att resa, vara hemma, i skärgården, i stugan, i stan. 

Går gärna på konsert, viskvällar, krogshow, teater, middagar, vinprovningar

Sminkar sej "aldrig" men gillar älskar att shoppa, älskar rea

Det här är vad jag tror att andra skulle säga om mej;)

Kolla här hur andra tolkar denna utmaning

 
Emma Engström

Vad roligt att göra något sånt här och få se andras perspektiv å en och om det överensstämmer med ens egna! :D <3

Svar: Ha ha, ja, kul utmaning!
LCHF Trollet

Znogge

Jag tycker att din beskrivning verkar stämma bra utifrån den bild jag fått av dig i bloggen.

Svar: Ha ha, men jo, jag tror att jag har ganska god självkännedom;)
LCHF Trollet

Amanda

Så roligt att få veta lite mer om dig 😃

Svar: Skulle varit bilder till men blogg. se är hopplösa just nu, suck
LCHF Trollet

Elin Björk

Härlig läsning! Alltid roligt att läsa mer "ingående", ärligt och rakt ut om vem man är. Vilken egenskap tycker du är viktigast? (Du behöver inte svara).

Det går rätt bra för mug, om man ser till det stora hela 😊🤗 kämpar på.
Kram

Svar: Oj, aldrig bara en är min första tanke men snäll är viktigt
LCHF Trollet

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★

Åh välkommen in i utmaningen :D. Roligt att få ta del av, jag ska lägga till dig på min lista :D. Hade ingen aning om att du inte sminkar dig :)

Svar: Tack fina! Aldrig är väl hårt men nästan...
LCHF Trollet

Ullie

ja roligt o veta lite till :D

Svar: Tyckte det var en bra utmaning!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress